جمعه،10 فروردين 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • طي نشست مطبوعاتي كه به ميزباني معاونت بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي لرستان برگزار شد، وضعيت آلودگي هوا ناشي از گرد و غبار و اثرات زيانبار آن بر سلامت، محيط زيست و اقتصاد استان لرستان تشريح شد
      كد خبر: 3067
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۰/۰۲/۲۷
      تعداد بازديد: 524

      طي نشست مطبوعاتي كه به ميزباني معاونت بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي لرستان برگزار شد، وضعيت آلودگي هوا ناشي از گرد و غبار و اثرات زيانبار آن بر سلامت، محيط زيست و اقتصاد استان لرستان تشريح شد

      به گزارش خبرنگار وبدا در لرستان، اين نشست مطبوعاتي مشترك با حضور اميد علي پاپي معاون بهداشتي دانشگاه علوم پزشكي لرستان، مهندس آريائي مدير كل حوادث غير مترقبه استانداري لرستان، مهندس بازگير مدير كل محيط زيست و مهندس سپهوند سرپرست اداره كل هواشناسي استان در جمع اصحاب رسانه استان در سالن اجتماعات شماره يك حوزه رياست برگزار شد.
      در ابتداي اين نشست خبري اميد علي پاپي معاون بهداشتي دانشگاه و رئيس مركز بهداشت استان طي سخناني به تشريح تأثير گرد و غبار بر سلامت شهروندان و كارهاي انجام شده در اين زمينه پرداخت آنگاه مهندس آريايي در خصوص شرايط گرد و غبار گفت: هماهنگي و انعكاس لازم براي حل مشكلات به مقامات بالا انجام شده و ستاد مترقبه استان نيز آمادگي لازم براي كنترل شرايط احتمالي وضعيت آلودگي در استان را دارد.
      سپس مهندس بازگير با اشاره به تأثير گرد و غبار بر محيط زيست و وضعيت استان آن را يكي از مشكلات عمده زيست محيطي دانست كه سعي شده است در حد امكانات استان از عواقب زيانبار آن كاسته شود.
      در ادامه مهندس سپهوند به چگونگي تشكيل گرد و غبار و محل هاي تشكيل آن در خارج و داخل كشور اشاره و به تشريح شرايط جوي استان در هنگام گرد و غبار پرداخت.
      در پايان خبرنگاران به طرح سوال پرداخته و مسئولين حاضر در نشست نيز پاسخ هاي لازم در خصوص آلودگي هوا ناشي از گرد و غبار ارائه نمودند.
      گفتني است در اين نشست خبري به مناسبت روز ارتباطات با تقديم هدايايي از خبرنگاران حاضر در نشست تقدير بعمل آمد.

      ******************************

      ********************************

      ***************************

      ************************

      ***********************

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543263 آخرین به روزرسانی: 08 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.76537299156189 seconds.
memoryUsage : 6807Kb