شنبه،01 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • دو انتصاب جديد در دانشگاه علوم پزشكي لرستان
      كد خبر: 13175
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۱/۲۱
      تعداد بازديد: 797

      دو انتصاب جديد در دانشگاه علوم پزشكي لرستان

      كاظمي ذهابي/وبدا

      سرپرستان جديد مراكز آموزشي درماني شهداي عشاير و شهيد مدني خرم آباد منصوب شدند.

      به گزارش روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي لرستان طي احكامي از سوي معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي لرستان، دكترها عباس آزادي با تخصص بيماري هاي عفوني و غلامرضا بيرانوند با مدرك دانشگاهي فوق تخصص قلب به ترتيب به عنوان سرپرستان جديد مراكز آموزشي درماني شهداي عشاير و شهيد مدني خرم آباد منصوب شدند.

      دكتر پيمان آستركي معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي لرستان در خصوص اين انتصابات عنوان كرد: تعويض مديريت در اين دو مركز آموزشي درماني، بنا بر درخواست و تمايل مديران سابق بوده است.

      وي در ادامه با اشاره به ورود به سال چهارم اجراي طرح تحول سلامت، گفت: سه سال از زمان شروع اجراي طرح تحول سلامت در استان گذشت. دكتر آستركي ادامه داد: در طول اين مدت در بخش درمان بيش از 80 درصد خدمت گيرندگان از خدمات دريافتي اظهار رضايت داشته اند. وي افزود: اين موضوع نشان مي دهد ما در بخش ارائه خدمت عملكرد قابل قبولي داشته ايم. دكتر آستركي همچنين از استانداردسازي ارائه خدمات و كاهش هزينه ها به عنوان دو هدف مهم طرح تحول سلامت در كنار ارائه خدمت ياد كرد و گفت: براي رسيدن به اين دو هدف در مدت اجراي طرح با موانع و مشكلات زيادي مواجه بوده ايم. وي تصريح كرد: استاندارد سازي خدمات ارائه شده به صرفه جويي و مصرف بهينه ي هزينه ها منتج و به معني استفاده درست از امكانات موجود است.

      معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي لرستان در مورد سرپرستان جديد و انتظارات از آنها ابراز داشت: با شناختي كه از اين دو همكار داريم توقع داريم با مديريت مناسب به ويژه در خصوص هزينه هاي اضافي زمينه ي ارتقا كميت و كيفيت خدمات به مردم را فراهم نمايند. دكتر آستركي گفت: با توجه به مشكلاتي كه سازمان هاي بيمه اي در سال هاي گذشته داشته اند و در سالجاري نيز تداوم خواهد داشت، تنها راه گذشت از موانع، مديريت مناسب و جلوگيري از اسراف در استفاده از امكانات در جهت استمرار خدمات به مردم است.

      مراسم معارفه سرپرست جديد مركز آموزشي درماني شهداي عشاير در سالن آموزش اين مركز و معارفه ي سرپرست مركزآموزشي درماني تخصصي قلب شهيد مدني در معاونت درمان و دفتر دكتر آستركي برگزار شد.

      گفتني است قبل از اين دكتر ها غفارعلي محمودي و امير مومن زاده به ترتيب وظيفه ي سرپرستي مراكز آموزشي درماني شهداي عشاير و شهيد مدني را عهده دار بودند.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543316 آخرین به روزرسانی: 30 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 1.353499174118 seconds.
memoryUsage : 8063Kb