جمعه،10 فروردين 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • مشاور وزير بهداشت با معاونين درمان و توسعه ي دانشگاه علوم پزشكي لرستان ديدار كرد
      كد خبر: 13347
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۲/۰۹
      تعداد بازديد: 623

      مشاور وزير بهداشت با معاونين درمان و توسعه ي دانشگاه علوم پزشكي لرستان ديدار كرد

       

      كاظمي ذهابي/وبدا

      مشاور وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در امور سياستگذاري هاي آموزشي و پژوهشي با دكتر آستركي معاون درمان و دكتر فرهادي معاون توسعه و مديريت منابع دانشگاه علوم پزشكي لرستان ديدار كرد.

      به گزارش روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي لرستان اين ديدار با محوريت بررسي وضعيت درمان در لرستان و كميت و كيفيت كار در حوزه پرستاري در دفتر معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي لرستان برگزار شد.

      در اين ديدار خانم دكتر سادات سيد باقر مداح مشاور وزير بهداشت با اشاره به ضرورت افزايش تعداد پرستاران و كمك پرستاران جهت ارتقا و بهبود كيفيت ارائه خدمات درمان در بيمارستانها، عنوان كرد: همسو و هم جهت با توسعه ي مراكز درماني بايد در خصوص تأمين نيروي انساني به ويژه افزايش تعداد پرستاران بايد تلاش كرد. وي ابراز داشت: پرستاران جز اركان مهم عملياتي در حوزه درمان هستند و به نظر مي رسد براي ارائه خدمات بهتر به مردم تعداد بيشتري از اين صنف نياز است. دكتر مداح تأكيد كرد: گسترش و افزايش تخت كار راحتي است اما كار دشوار و اصلي اضافه كردن و جذب نيروي انساني به ويژه پرستاران است كه بايد براي آن برنامه ريزي كرد. مشاور وزير در امور سياستگذاري هاي آموزشي و پژوهشي در پايان خواستار حمايت بيشتر به ويژه در حوزه ي مالي از پرستاران شد.

      معاون توسعه و مديريت منابع دانشگاه علوم پزشكي لرستان در اين نشست انقباضي شدن بودجه  و مشكلات زمان تقسيم نيروهاي طرحي را مهم ترين مشكلات نيروي انساني در سال پيشرو عنوان كرد. دكتر علي فرهادي گفت: سياست هاي انقباض مالي كه از وزارت ابلاغ شده است امكان برنامه ريزي هاي لازم را در خصوص افزايش نيرو و معوقات پرستاران را با مشكل مواجه مي كند. وي ابراز داشت: اجراي طرح قاصدك از ديگر برنامه هايي بود كه در پرداخت مطالبات پرستاران مشكلاتي را به وجود آورد. دكتر فرهادي در ادامه عدم تعهدات سازمان هاي بيمه اي را مشكل اصلي دانشگاه علوم پزشكي لرستان قلمداد كرد كه محدوديت هاي فراواني را به همراه آورده است.

      دكتر پيمان آستركي معاون درمان دانشگاه علوم پزشكي لرستان نيز در اين جلسه گفت: خوشبختانه در چند سال اخير حوزه ي درمان دانشگاه هم در زمينه ي افزايش تعداد تخت و هم افزايش نيروي انساني ارتقا داشته است. وي عنوان كرد: با اين وجود هنوز با شرايط استاندارد خيلي فاصله داريم. معاون درمان دانشگاه ابراز داشت: در شرايط كنوني نياز زيادي به جذب پرستار و مهم تر از آن نيروي بهيار و كمك پرستار داريم. دكتر آستركي گفت: اميدوارم با حمايت ها و پيگيري هاي معاون محترم توسعه دانشگاه در سال جديد بتوانيم اين نقيصه را مرتفع كنيم. وي يادآور شد: در افق 1404 ما بايد به ازاي هر تخت حدود 2.4 پرستار داشته باشيم.

       

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543263 آخرین به روزرسانی: 08 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 1.3581840991974 seconds.
memoryUsage : 7129Kb