پنج شنبه،06 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • ضرورت ساماندهي ميز خدمت مصوب شد
      كد خبر: 13603
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۳/۱۲
      تعداد بازديد: 608
      در كميته ي حقوق شهروندي دانشگاه علوم پزشكي لرستان؛

      ضرورت ساماندهي ميز خدمت مصوب شد

       

      كاظمي ذهابي/وبدا

      اولين كميته حقوق شهروندي در نظام اداري دانشگاه علوم پزشكي لرستان با رويكرد ضرورت ساماندهي ميز خدمت در جهت ارائه خدمات بهتر به ارباب رجوع برگزار شد.

      به گزارش روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي لرستان، در اين كميته كه به رياست دكتر ساكي برگزار شد، ضرورت ساماندهي ميز خدمات در دانشگاه و واحدهاي تابعه به تصويب رسيد. ساماندهي ميز خدمت در راستاي ابلاغيه رئيس جمهوري اسلامي ايران به دستگاه هاي اجرايي در سراسر كشور مي باشد. ميز خدمت به منظور جلوگيري از اتلاف وقت مسئولين، عدم سردرگمي ارباب رجوع، نظم و ساماندهي در مراجعات مي باشد.

      همچنين در اين كميته عنوان شد با توجه به تنوع و گستردگي خدمات در دانشگاه علوم پزشكي لرستان ضرورت ساماندهي ميز خدمت در معاونت هاي مختلف و واحدهاي تابعه به وضوح مشخص و مورد نياز است.

      آموزش پرسنل در مورد راه هاي پاسخگويي بهتر و مديريت پاسخگويي در راستاي برنامه تكريم ارباب رجوع و برنامه ميز خدمت، الگوگيري از سيستم هاي بالادستي مانند وزارت بهداشت در جهت پاسخگويي بهتر به اراب رجوع  از ديگر موارد مطرح شده دراين كميته بود.

      رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان در اين كميته عنوان كرد: اگر مديران مياني نسبت به وظايف خود به ويژه در مقوله مسئوليت پذيري ضعيف عمل كنند مشكلات عديده اي را براي دستگاه اجرايي و مديران بالاتر ايجاد خواهند كرد. دكتر ساكي ابراز داشت: هر كسي در هر جايگاهي كه قرار دارد بايد در چارچوب قانون پاسخگوي مراجعه كنندگان باشد. وي در مورد ميز خدمت اظهار داشت: شخصي كه براي اين وظيفه انتخاب مي شود بايد كاربلد، آگاه و دلسوز باشد. دكتر ساكي تأكيد كرد: اگر متولي ميز خدمت دلسوز نباشد ممكن است ارباب رجوع را دچار سردرگمي كند. رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان تأكيد كرد: معاونين دانشگاه بايد در حوزه ي مديريتي خود فرد مورد نظر را انتخاب و به كار گمارند.

      گفتني است اين كميته در سالن اجتماعات حوزه رياست دانشگاه برگزار شد و در آن علاوهبر رياست دانشگاه معاونين درمان، بهداشت، آموزش، تحقيقات و فناوري، اجتماعي ، غذا و دارو و دانشجويي فرهنگي دانشگاه، رئيس اداره بازرسي و رسيدگي به شكايات، مديران حراست، روابط عمومي، منابع انساني، فناوري اطلاعات، كارگزيني، امور حقوقي، مسئول شوراي امر به معروف و نهي از منكر،  كارشناس برنامه در اداره بازرسي و مشاور رئيس دانشگاه در امور اجتماعي حضور داشتند.

       

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543323 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 4.8325881958008 seconds.
memoryUsage : 7129Kb