شنبه،08 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • برگزاري سومين نشست شوراي فرهنگي دانشگاه در سالجاري
      كد خبر: 13709
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۳/۲۹
      تعداد بازديد: 474
      نشست شوراي فرهنگي دانشگاه برگزار شد؛

      پوشش و رفتار حرفه اي در دانشگاه در دستور كار قرار گرفت

      كاظمي ذهابي/وبدا

      سومين نشست شوراي فرهنگي دانشگاه علوم پزشكي لرستان از ابتداي سالجاري به رياست دكتر ساكي برگزار شد.

      به گزارش روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي لرستان در اين نشست كه در سالن جلسات حوزه ي رياست برگزار شد، آيين نامه ي پوشش و رفتار حرفه اي در دانشگاه مورد بررسي قرار گرفت. در اين نشست بر ضرورت اجراي اين آيين نامه در بين كاركنان، اعضاي هيأت علمي و دانشجويان تأكيد شد.

      در همين راستا مصوب شد كميته اي تخصصي در اين خصوص تشكيل شود. همچنين اختصاص موضوع جلسه ي آتي نشست هم انديشي اساتيد دانشگاه به اين موضوع، توجيه كاركنان حوزه ي آموزش و دانشجويان جديدالورود، استفاده از ظرفيت دانشجويان فعال در برنامه هاي فرهنگي و برگزاري كرسي هاي آزادانديشي با اين موضوع از ديگر مصوبات جلسه بودند.

      رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان در اين نشست با ياد كردن از حجاب به عنوان يك عامل امنيت براي بانوان گفت: حجاب يك رفتار متصل به تفكر است. دكتر ساكي عنوان كرد: براي اصلاح آن ابتدا بايد تفكر را اصلاح كرد. وي همچنين ابراز داشت: متأسفانه در اجراي بروكراسي هاي اداري حلقه هاي زنجير اين بروكراسي ها بعضا از هم گسيخته مي شوند و اين موضوع باعث يك نوع سردرگمي و عدم تحقق اهداف مي شود. رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان همچنين بر توجيه و آگاه سازي افراد، استفاده از ظرفيت اساتيد و دانشجويان فعال در اين مقوله تأكيد كرد.

      گفتني است در اين نشست حجت الاسلام والمسلمين مراديان و گراوند به ترتيب مسئول و معاون فرهنگي دفتر نهاد رهبري دانشگاه، دكتر شيخيان و عباس زاده به ترتيب معاونين دانشجويي فرهنگي و آموزش دانشگاه، مديران روابط عمومي و فرهنگي دانشگاه، معاون جهاد دانشگاه استان، رئيس دانشكده ي بهداشت و تغذيه و جمعي از فعالين فرهنگي دانشگاه حضور داشتند.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543336 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.51981401443481 seconds.
memoryUsage : 6805Kb