شنبه،08 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • تحقق اهداف بهداشت و درمان مستلزم ايجاد شناخت در بين مردم است
      كد خبر: 13748
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
      تعداد بازديد: 267
      امام جمعه ي دورود در مراسم معارفه ي سرپرست جديد شبكه ي بهداشت و درمان اين شهرستان گفت:

      تحقق اهداف بهداشت و درمان مستلزم ايجاد شناخت در بين مردم است

       

      كاظمي ذهابي/وبدا

      حجت الاسلام حقيان نماينده ولي فقيه در شهرتان دورود و امام جمعه ي اين شهر در مراسم توديع و معارفه ي سرپرست جديد شبكه ي بهداشت و درمان شهرستان دورود خدمات بهداشت و درمان را يكي از حساس ترن و سخت ترين كارها دانست و گفت: اين موضوع كه مردم در زمان بحران و سختي كه همان بيماري است به اين مراكز مراجعه مي كنند نشان از حساسيت اين شغل دارد.

      نماينده ولي فقيه در شهرستان دورود عنوان كرد: منابع انساني نقش بسيار مهمي در تحقق اهداف شبكه هاي بهداشت و درمان دارند و نبايد مورد كم توجهي قرار گيرند. وي در ادامه خطاب به سرپرست جديد اين شبكه خاطرنشان كرد: انتظار داريم سرپرست جديد و كارشناسان ايشان با محوريت قرار دادن مشورت و كار گروهي امور را به پيش برده و از نظر كارشناسان با تجربه و خبره در اين راه بهره ببرند. حجت الاسلام حقيان افزود: در مراجعات بايد خواسته ها را دسته بندي كرد و به ترتيب اولويت ها به آنها پرداخت.

      امام جمعه شهر دورود عنوان كرد: پيشگيري و بهداشت همواره بايد مقدم بر درمان و بيشتر مورد توجه قرار داشته باشند. حجت الاسلام حقيان تأكيد كرد: وظيفه ي بهداشت ايجاد شناخت در بين مردم است  چرا كه تحقق اهداف بهداشت و درمان نيز مستلزم همين ايجاد شناخت است. وي گفت: تعامل و همكاري با آموزش و پرورش در برنامه هاي آموزشي و تغيير رفتار در بين دانش آموزان و آموزش چهره به چهره از ديگر برنامه هاي مهمي است كه بايد بر اجراي آن تأكيد داشت.

      نماينده ولي فقيه در شهرستان دورود در پايان خاطرنشان كرد: بهداشت و پيشگيري يك نوع سرمايه گذاري است و هرچه در اين عرصه تلاش كنيم شاهد كاهش هزينه هاي درمان خواهيم بود.

       

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543336 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 3.1614530086517 seconds.
memoryUsage : 7120Kb