چهارشنبه،05 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • راه اندازي اين مراكز، يكي از زيباترين قطعات زندگي به عنوان كار خير، عمل صالح و برتر است
      كد خبر: 13917
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
      تعداد بازديد: 439
      وزير بهداشت در آيين افتتاح مركز سلامت چالانچولان عنوان كرد:

      راه اندازي اين مراكز، يكي از زيباترين قطعات زندگي به عنوان كار خير، عمل صالح و برتر است

      وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در مراسم افتتاح مركز سلامت چالانچولان همزمان با 25مركز در سراسر كشور عنوان كرد: خوشحالم كه در استان زيباي لرستان به اتفاق تعدادي از دوستان صميمي و قديمي خودم، يكي از 25 مركز جامع خدمات سلامت شبانه روزي كه با مشاركت وزارت بهداشت و بنياد علوي وابسته به بنياد مستضعفان ساخته شده را افتتاح مي كنيم.
      دكتر هاشمي گفت: سال گذشته با بنياد علوي توافق كرديم كه 39 مركز جامع خدمات سلامت شبانه روزي يا بيمارستانهاي محلي را در نقاط مختلف كشور به ويژه در مناطق محروم بسازيم و به بهره برداري برسانيم. وي ادامه داد: مراكز جامع خدمات سلامت كه با مشاركت بنياد علوي ساخته شدند، خدمات مناسبي را در اتاق هاي عمل كوچك، واحدهاي زايمان، تخت هاي بستري كودكان و بزرگسالان، اورژانس و خدمات بهداشتي به مردم ارائه مي دهند . دكتر هاشمي ابراز داشت: وزارت بهداشت به دنبال توسعه اين مراكز است و 67 مركز ديگر با مشاركت بنياد مستضعفان در كشور ساخته خواهد شد. وي اظهار داشت: مهندس سعيدي كيا يكي از مسئولان كشور است كه من عاشقش هستم چون همه وجود خود را وقف خدمت به مردم، دين و شهدا كرده است

      وزير بهداشت در ادامه گفت:  راه اندازي اين مراكز، يكي از زيباترين قطعات زندگي به عنوان كار خير، عمل صالح و برتر است چون كمك به افرادي است كه در زمان نياز، بعد از خدا، به خدمات همكاران ما احتياج دارند و راه اندازي اين مراكز علاوه بر كار خير و انساني، بالاترين خدمت انقلابي است. دكتر هاشمي ابراز داشت: آغاز فعاليت مراكز جامع خدمات سلامت شبانه روزي كه با مشاركت وزارت بهداشت و بنياد علوي ساخته مي شوند، باعث اميدواري مردم مي شود و به اين نكته مي رسند كه مسئولان به فكر آنها هستند و براي حل مشكلات آنها تلاش مي كنند. وي ادامه داد: توقع مردم زياد نيست و مي دانند كه دولت مشكلات زيادي دارد و از طرف ديگر، كشور ثروتمندي هم نيستم بنابراين توقعات بايد متناسب با داشته ها مطرح شود . وزير بهداشت تأكيد كرد: مقصر بخش عمده اي از مشكلات كشور، ما هستيم و حاصل ندانم كاري، كم توجهي و سوء مديريت برخي از مديران است و اميدوارم كه مشكلات موجود كاهش پيدا كند و دشمنان مردم، ذليل شوند و بتوانيم از مشكلاتي كه در ماه ها و سالهاي آتي  براي ما به وجود مي آورند، به سلامت عبور كنيم. وي در پايان ابراز اميدواري كرد با مشاركت بنياد علوي، مراكز جامع خدمات سلامت شبانه روزي در روستاهاي مومن آباد ازنا و ناصرالدين دورود ساخته مي شود.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543323 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.57566905021667 seconds.
memoryUsage : 6922Kb