شنبه،08 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • نخستين مجمع سلامت شهرستان ازنا با تجليل و تقدير از خيرين سلامت بكار خود پايان داد
      كد خبر: 14040
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۵/۱۳
      تعداد بازديد: 362

      نخستين مجمع سلامت شهرستان ازنا با تجليل و تقدير از خيرين سلامت بكار خود پايان داد

      عزيز كلهر/وبدا

      نخستين مجمع سلامت شهرستان ازنا با حضور دكتر ساكي رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان ،نادر همتي معاون اجتماعي،دانشگاه ،دكتر قيصري رئيس شبكه بهداشت و درمان شهرستان ازنا ،حجت الاسلام نصير اسلامي رئيس مجمع خيرين سلامت شهرستان ازنا ، اعضا مجمع خيرين سلامت شهرستان ازنا ،و تعداد كثيري از خيرين سلامت در اين شهرستان برگزار شد .

      به گزارش روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي لرستان، در اين مراسم دكترساكي با تشريح روند موفق و اثر بخش خيرين سلامت در ايجاد فضاي تلاش  براي خدمت هرچه بيشتر به مردم لرستان اظهار داشت :انسان تنها موجودي است كه دو تولد دارد يكي تولد ي كه از دامن مادر صورت ميگيرد و تولدي ديگردرست موقعي ست كه به عروج و ارتقا معنوي دست مي يابد و خود انساني بيرون مي آيد و به مرتبه اعلي صعود مي نمايد ،و  انسانهايي كه كار خير انجام ميدهند اينگونه جايگاه اصلي خود را پيدا مي كنند.

      دكتر ساكي با تبيين مقوله سلامت بعنوان مسئله اي حياتي و حساس بيان داشت :وجود سلامت براي انسانها ، مسئله اي حياتي و حساس است كه مانيز بايد تجهيزات و اماكن درماني بهداشتي. خود را براساس بسترهاي مورد نياز بدون تاخير طوري فراخم كنيم كه تا مين كننده ي سلامت ديگران باشيم و دراين پروسه نبايد لحظه اي زمان را از دست بدهيم وو از همه ي امكانات و منابع و مشاركت هاي اجتماعي و ظرفيت عظيم. خيرين سلامت در جهت خدمت به مردم استفاده نماييم ِ

      وي خاطر نشان كرد :خيرين سلامت و مردم وقتي با نيت الهي در عرصه سلامت ورود پيدا مي كنند به وضوح شاهد بوده ايم بسياري از كمبودها و شكاف ها پرشده است و ما به غير از منابع دولتي محدود در مدت كوتاهي شاهد ايجاد تخت هاي بيمارستاني در استان لرستان هستيم كه حاصل تلاش همه جانبه در دانشگاه علوم پزشكي لرستان است .

      دكتر ساكي ادامه داد: 500 تخت بيمارستاني با همكاري قرارگاه خاتم الانبيا 500 تخت بيمارستاني با وجود تسهيلات بانكي و بيش از200 تخت بيمارستاني با همكاري خيرين سلامت در دست. ايجاد داريم و درسويي ديگر نيز در حوزه هاي بهداشتي و درماني روستايي با توجه به منابع دولتي در دست بازهم خيرين سلامت كوشا و بي نظير در چندين دهه ي اخير پاي كار آمده اند .

      رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان با تقدير از زحمات خيرين سلامت شهرستان ازنا گفت :احداث و پيگيري و ايجاد 17 پروژه بهداشتي و درماني در شهرستان ازنا در چهل سال اخير بي نظيربوده است كه امروز مي توان با توجه به عملكرد مناسب و دقيق  خيرين سلامت شهرستان ازنا ،آنها را دراين عرصه بعنوان الگو معرفي نمود .

      در ادامه همتي معاون اجتماعي دانشگاه علوم.پزشكي لرستان گفت :مردم و مسئولين و خيرين سلامت شهرستان ازنافوق العاده عمل كرده اندو براي ما الگويي مناسب در جهت خدمت بيشتر به مردم منطقه بوده اند و مسئولين شهرداري ازنا نيز با ايجاد فضاي تعامل به اين پروژه هاي. بهداشتي درماني در دست ساخت تسريع بخشيده اند .

      وي افزود :ما در پي كاهش رنج و آلام و گرفتاري هاي مردم در حوزه سلامت هستيم و با شناخت درست از كمبودها توانسته ايم با پاي كار آمدن خير سلامت شهرستان ازنا را به الگويي مناسب در استان و كشور معرفي نماييم كه مجمع خيرين سلامت اين شهرستان متشكل از افراد معتمد ،مطمئن ،خوش نام با عقبه هاي بسيار درخشان و با بدون هيچ چشم داشتي در اين راه پر بركت گام برداشته اند و توانسته اند منشا توفيقات بي مانندي باشند .معاون اجتماعي دانشگاه گفت :كارنامه درخشان خيرين سلامت ازنا ديگر بر هيچ كسي پوشيده نيست و افق هاي بهتري را از نظر خدمت به مردم براي ما ترسيم كرده است .

      در ادامه دكتر قيصري رئيس شبكه بهداشت و درمان شهرستان ازنا در سخناني كوتاه ابراز داشت:خيرين سلامت در ازنا باعث بالندگي حوزه سلامت شدهداند و اين نشان از آن است كه وقتي اختيارات به مردم واگذار ميشود و خيرين پاي كار مي آيند بايد توانمندي آنها را در همه عرصه ها براي خدمت ستود. امروز ما شاهد چهره ي بي سابقه اي در عرصه سلامت شهرستان ازنا هستيم كه خريد تجهيزات پزشكي  و ايجاد اماكن بهداشتي و درماني خود نشان از توسعه همه جانبه در عرصه سلامت دارد كه مانيز كمك هاي فكري و برنامه ريزي افراد متخصص را در اين راه نيز باعث بهبود و ارتقا سطح سلامت افراد جامعه مي دانيم

      حجت الاسلام نصير الاسلامي نيز در سخناني كوتاه با تشريح اثرات كار خير در جامعه گفت :اثربخشي كارهاي خير در راه بهبود وسلامتي مردم پايان ناپذيراست وما با مشاركت خود در عرصه سلامت باقيات الصالحاتي را براي خود رقم خواهيم زد كه هيچگاه اثر آن پاك نخواهد شد

      در پايان مجمع از تني چند از خيرين سلامت شهرستان ازنا ،تجليل وتقدير بعمل آمد و دفتر نمايندگي مددكاري  موسسات خيريه حمايت از كودكان با ناهنجاري هاي مادر زادي و حمايت بيماران مبتلا به سرطان افتتاح گرديد.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543336 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.61991405487061 seconds.
memoryUsage : 7040Kb