شنبه،08 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • سياست هاي كلي و اهداف دانشگاه علوم پزشكي لرستان تبيين شد
      كد خبر: 14058
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۵/۱۵
      تعداد بازديد: 417
      درجلسه ي هيأت رئيسه ي دانشگاه و روساي شبكه ها و بيمارستانهاي استان؛

      سياست هاي كلي و اهداف دانشگاه علوم پزشكي لرستان تبيين شد

      كاظمي ذهابي/وبدا

      جلسه ي تبيين اهداف و سياست هاي كلي دانشگاه علوم پزشكي لرستان به رياست دكتر ساكي و با حضور مسئول دفتر نهاد رهبري، معاونين، مديران ستادي و روساي شبكه ها، مراكز بهداشت و بيمارستانهاي سراسر استان در سالن كنفرانس حوزه ي رياست دانشگاه برگزار شد.

      به گزارش روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي لرستان در اين جلسه رئوس كلي برنامه هاي دانشگاه علوم پزشكي به تفكيك معاونت ها و واحدهاي تابعه دانشگاه با سياست هاي جديد مبتني بر مديريت هزينه ها و كاهش هزينه هاي اضافي تشريح شد.

      مسئول دفتر نهاد رهبري در دانشگاه علوم پزشكي لرستان در اين جلسه انتظارات مردم از مسئولين در قبال جايگاه و مسئوليتي را كه در اختيار دارند يك اصل مهم قلمداد كرد. حجت الاسلام والمسلمين مهدي مراديان عنوان كرد: در شرايط كنوني و فشارهاي ناجوانمردانه اقتصادي كه به ملت ما تحميل شده است وظيفه ي مسئولين و كارشناسان در هر جايگاهي بسيار مهم و حياتي است. وي با اشاره به اين موضوع كه دشمنان اسلام و انقلاب چشم به نااميدي و ضعف مسئولين در اين وضعيت دوخته اند، ابراز داشت: كساني كه در مسير دين خدا استقامت كنند همواره از حمايت و كمك باريتعالي برخوردار خواهند بود. حجت الاسلام مراديان تأكيد كرد: مقاومت و همفكري با اتكا به حمايت حق تعالي در شرايط موجود بايد سرلوحه ي امور باشد.

      استقرار نظام ارجاع، بازنگري در فرآيندهاي معاونت هاي مختلف دانشگاه با رويكرد مديريت هزينه و جلوگيري از اتلاف منابع، بهره برداري از مراكز درماني بازسازي شده، آماده سازي و تجهيز تيم عملياتي براي زمان بحران، ترويج زايمان طبيعي، برگزاري جلسات متعدد با پرسنل واحدهاي تابعه دانشگاه به ويژه با پزشكان، پرستاران و ساير پرسنل درماني توسط مديران مربوطه  به منظور توجيه و برنامه ريزي براي هماهنگي بيشتر درجهت مديريت هزينه هاي درماني، تشديد نظارت و پايش بر عملكرد نيروهاي محيطي توسط مديران مربوطه مهم ترين موارد عنوان شده در اين جلسه بود كه معاونت ها و واحدهاي تابعه مي بايست برنامه هاي خود را در راستاي اين موارد به پيش ببرند.

      در اين جلسه همچنين معاونين دانشگاه رئوس برنامه هاي تحت مديريت خود را تشريح كردند و روساي شبكه ها و بيمارستانها نيز نقطه نظرات خود را عنوان كردند.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543336 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.64414596557617 seconds.
memoryUsage : 7008Kb