يکشنبه،02 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • پيام سازمان بسيج جامعه پزشكي به مناسبت سالروز ورود آزادگان به كشور
      كد خبر: 14120
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
      تعداد بازديد: 415

      پيام سازمان بسيج جامعه پزشكي به مناسبت سالروز ورود آزادگان به كشور

        بيست و ششم مرداد سال ۱۳۶۹ مصادف با سالروز ورود غرور آفرين آزادگان به كشور است. به اين بهانه پيامي از طرف سازمان بسيج جامعه پزشكي استان به شرح زير صادر شد:

       
      ۲۶ مردادماه سال ۶۹ سالروز ورود اولين گروه از آزادگان سرفراز به خاك ايران اسلامي است و اين روز فرصتي براي مرور رشادت و از خودگذشتگي كساني است كه سال‌ها با تحمل سخت‌ترين شكنجه‌ها در اردوگاه‌هاي رژيم بعثي، برگ زرين ديگري بر تاريخ پرافتخار جمهوري اسلامي افزودند و ياد آور ايامي پر از شور و شادي و معطر به حضور دوباره عزيزاني است كه عطر شهيدان را با خود داشتند.
      آزادگان ارزشمندترين سرمايه براي ادامه آرمان ‌ها و اهداف امام راحل و شهيدان والامقام هستند كه در طول دوران دفاع مقدس با افتخار و سرافرازي از ميهن اسلامي ايران دفاع كردند.
      آزادگاني كه اسارت دشمن را به سخره گرفته و با مقاومت پايداري تكليف خود را به اسلام و ايران عزيز به شايستگي ادا نمودند. آزادگاني كه به دنيا نشان دادند لحظه اي دست از دفاع از ميهن اسلامي و خاك مقدس كشور و شرف و ناموس ايران و ايراني برنداشته كه امروز نيز اين روحيه و ايستادگي در ميان همه دلاورمردان ما وجود دارد كه نمونه بارز آن شهيدان مدافع حرم بودند كه با وجود اسارت، دشمن را به زانو در آوردند.
      در ميان اسرا بودند پزشكان و پرستاراني كه در آن روزهاي سخت هم لحظه اي دست از طبابت برنداشته و با وجود نبود وسائل و آزار و اذيت هاي رژيم بعث عراق، به رسالت خطير خود پرداختند.
      سازمان بسيج جامعه پزشكي استان لرستان ضمن گراميداشت اين روز براي همه آزادگان سرافراز كشورمان آرزوي توفيق و سلامتي كرده و براي آنها بهترين ها را آرزو دارد.
      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543316 آخرین به روزرسانی: 30 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 2.4323229789734 seconds.
memoryUsage : 6783Kb