شنبه،11 فروردين 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • اطلاعيه مديريت روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي لرستان در خصوص خبر عقرب در غذاي دانشجويان
      كد خبر: 14555
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۷/۳۰
      تعداد بازديد: 509

      اطلاعيه مديريت روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي لرستان در خصوص خبر منتشر شده در فضاي مجازي با موضوع عقرب در غذاي دانشجويان

      نيش عقرب نه از ره كين است!

       

      اطلاعيه

      پيرو خبر منتشر شده در فضاي مجازي مبني بر وجود عقرب در غذاي دانشجويان دانشگاه علوم پزشكي لرستان، جهت روشن شدن اذهان و تنوير افكار عمومي اطلاعيه اي به شرح زير عنوان مي گردد:

       

      اول اين كه: تمامي مراحل پخت و آماده سازي غذا در آشپزخانه ي اين دانشگاه در شرايط كاملا محصور و با استفاده از تجهيزات صنعتي صورت مي گيرد كه احتمال ورود عقرب يا هر جنبنده اي با اين سايز به داخل ظروف غذا قريب غيرممكن است.

       

      دوم اين كه: پخت غذا با اين تجهيزات در دماي بالاتر از 70 درجه سانتي گراد و در مدت بيش از يك ساعت انجام مي شود. بديهي است با اين شرايط اگر هم عقرب وارد غذا مي شد كاملا پخته و هيچ گونه اثري از آن باقي نمي ماند. حال تصوير منتشر شده در فضاي مجازي را مجسم و با شرايط عنوان شده مقايسه نماييد!

       

      سوم اين كه: ظاهر عقرب موجود در تصوير فضاي مجازي كاملا سالم بوده و به نظر مي رسد شخص يا اشخاصي از روي عمد و صرفا براي شيطنت و جريان سازي خاص آن را داخل غذا گذاشته باشد.

       

      چهارم اين كه: شب گذشته با دستور اكيد رئيس دانشگاه علوم پزشكي جلسه ي اضطراري با حضور مسئولين ذيربط در اين خصوص برگزار شده و مراتب جهت بررسي بيشتر و پيداشدن مسبب يا مسببين اين حركت غيراخلاقي همچنان در دست پيگيري مي باشد.

      در پايان يادآور مي شويم احتمال اين كه عكس منتشر شده مربوط به غذاي دانشگاه علوم پزشكي لرستان نبوده باشد نيز وجود دارد و نمي توان با قطعيت در اين خصوص اظهار نظر نمود.

      با اين حال از محضر جامعه علمي، اساتيد، دانشجويان و تمامي عزيزاني كه با ديدن اين تصاوير خاطرشان مكدر شده طلب پوزش و عذرخواهي داريم.

       

       

      مديريت روابط عمومي دانشگاه علوم پزشكي لرستان

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543263 آخرین به روزرسانی: 11 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 1.3196210861206 seconds.
memoryUsage : 7013Kb