شنبه،08 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • دكتر مهرداد حسين پور به عنوان سرپرست مركز بهداشت شهرستان خرم آباد منصوب شد
      كد خبر: 14801
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۹/۰۶
      تعداد بازديد: 1351

      دكتر مهرداد حسين پور به عنوان سرپرست مركز بهداشت شهرستان خرم آباد منصوب شد

       

      حيدري / وبدا

      دكتر مهرداد حسين پور به عنوان سرپرست جديد مركز بهداشت شهرستان خرم آباد منصوب شد.

      به گزارش وبدا لرستان اين انتصاب طي مراسمي با حضور معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشكي لرستان، فرماندار شهرستان خرم آباد ٬ مديران ستادي و كارشناسان مركز بهداشت اين شهرستان انجام شد.

       در اين آيين معارفه فرماندار شهرستان خرم آباد با اشاره به شاخص هاي بهداشتي استان گفت : استان لرستان از نظر سلامت و آموزش كه دو شاخص اصلي كشوري به حساب مي آيند عملكرد خوبي داشته و فرآيند هاي عملكرد حوزه ي بهداشت استان كه كاري تخصصي است با وجود نيروهاي انساني كارآمد طي چند سال گذشته بخصوص در بحث تجهيزات ٬ بهداشت و ورود خيرين به اين حوزه به خوبي صورت گرفته است. عبدالهي عنوان كرد: علاوه بر كارهاي عام المنفعه اي كه در حوزه ي بهداشت و درمان استان صورت گرفته ٬ در خرم آباد نيز گام هاي زيادي برداشته شده و با توجه به گستردگي اين حوزه كه كاري صد درصد تخصصي و گسترده است و يك سوم جمعت استان را در خود جاي داده و خدمات بهداشتي و درماني را به ديگر مراجعه كنندگان شهرستاني هم انجام مي دهد نشان از عملكرد خوب پرسنل مركز بهداشت خرم آباد دارد كه رضايت مردم را به همراه دارد .

      در ادامه ي اين مراسم سرپرست جديد مركز بهداشت خرم آباد گفت :  از هر منظر كه نگاه كنيم ؛ سلامت براي ما مهم است و همكاران ما در عرصه ي بهداشت كه كاري پيشگيرانه محسوب مي شود ؛ انصافا با عشق كار مي كنند .

       دكتر حسين پور گفت : اميدوارم با همدلي و تلاش مضاعف بتوانيم اين كار را به سر انجام برسانيم و اگر كارها را يك قدم جلوتر ببريم به نظر من كافي است.

      معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشكي لرستان نيز با تشكر از دكتر محمد بيرانوند و دكتر حسنوند كه مدتي سرپرستي مركز بهداشت را بر عهده داشتند ؛  خدمات آنان را قابل تقدير دانست و گفت : جا دارد از اين دو مدير عزيز تشكر ويژه كنيم چرا كه خدمات صورت گرفته مرهون تلاش هاي اين دو عزيز و پرسنل مركز بهداشت است كه شبانه روز فعاليت نمودند .

      دكترمحمد علي دريك عنوان كرد: بحث بهداشت و درمان و فعاليت در اين دو حوزه بخصوص در حوزه بهداشت كه يك مجموعه ي تخصصي است ؛ نيازمند تلاش بيشتر ما در اين عرصه مي باشد  تا هويت دانشگاهي مان حفظ شود و كارها را رو به جلو ببريم و طي يك فرآيند صحيح و بر اساس چارچوب هاي قانوني و كاري خدمت كنيم .

      دكتر دريك در پايان سخنانش خطاب به سرپرست جديد مركز بهداشت شهرستان خرم آباد گفت : به تيم كاري خود و مجموعه تان اعتماد داشته باشيد و با توجه به ساختار خوبي كه ما در مركز بهداشت شهرستان سراغ داريم ؛ مي توان رو به جلو حركت كرد .

       

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543336 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.91665506362915 seconds.
memoryUsage : 7136Kb