يکشنبه،02 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • نشست هيأت رئيسه دانشگاه علوم پزشكي لرستان در شهرستان سلسله برگزار شد
      كد خبر: 14854
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
      تعداد بازديد: 456

      نشست هيأت رئيسه دانشگاه علوم پزشكي لرستان در شهرستان سلسله برگزار شد

       

      عزيز كلهر/وبدا

      دويست وهفتاد و يكمين نشست هيأت رئيسه دانشگاه علوم پزشكي لرستان با حضور رئيس و معاونين دانشگاه علوم پزشكي لرستان ،امام جمعه شهر الشتر،نماينده ولي فقيه در دانشگاه و فرماندار شهرستان سلسله در سالن كنفرانس شبكه بهداشت ودرمان اين شهرستان برگزار شد .

      درابتداي اين نشست رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان با تبريك اعياد ماه ربيع و ميلاد با سعادت پيامبر اسلام(ص) اظهار داشت:

      همواره در كنار مسئولين ساعي وتلاشگر شهرستان سلسله بوده وهستيم و سعي داريم عليرغم تمامي مشكلات پيش رو پروژه هاي بهداشتي ودرماني مندرج در مصوبه هاي دانشگاه علوم پزشكي لرستان را هرچه سريعتربه بهره برداري برسانيم كه اين مهم با هدف خدمت رساني هر چه بيشتردر جهت رضايت مندي مردم منطقه الشتردر حال پيگيري و انجام است .

      دكتر كورش ساكي با اشاره به 15 پروژه بهداشتي ودرماني در حال پيگيري شهرستان سلسله گفت: از همه ي فرصت ها به نحو شايسته براي توسعه همه جانبه عرصه بهداشت ودرمان در شهرستان الشتر استفاده خواهيم كرد .

       

      وي در بخشي ديگر از سخنان خود عنوان كرد: با وجود هزينه هاي سنگين ، در ايجاد بخش هايي مانند سي تي اسكن، اورژانس و ساختمان ستاد شبكه بهداشت ودرمان شهرستان سلسله به طورجدي پيگير مطالبات مردم الشتر هستيم و با ارتقا تجهيزات بهداشتي و درماني اين شهرستان به منظوربالا بردن سطح خدمات پزشكي، بخشي از آن را با اختصاص متخصصين رشته هاي پزشكي در جهت رفع كمبودها انجام خواهيم داد.

      دكترساكي در ادامه بيان داشت: استاندارد هاي آموزش در چهار رشته تخصصي و تربيت دستيار، در دانشگاه علوم پزشكي لرستان در سطح خوبي است و دراين راستا نيز نوعي تعادل در توزيع پزشكان برقرار شده است كه ما به دنبال خدمات پزشكي با كيفيت بالا و ارتقا ء خدمت مطلوب تري هستيم.

      در ادامه نماينده ولي فقيه در شهرستان سلسله با تاكيد بر فرمايشات مقام معظم رهبري (مدظله العالي ) در جهت خدمت به مردم ، اظهار داشت :

      بايد در فضاي خدمت، با هنرخدمتگزاري به مردم وارد حل مسائل ومشكلات شد كه انصافا همه ي وزرا بهداشت ودرمان در مدت چهل سال پس از انقلاب اسلامي با مديريت جهادي و بدون حاشيه به مردم خدمت كرده اند و عليرغم همه سختي ها و كمبودها و تحريم هاي ناجوانمردانه دشمنان پاي خدمت خود ايستاده اند. در استان لرستان ، خدمات بهداشت و درمان چشمگير است ودر اين عرصه خوب كارشده است.

      حجت الاسلام والمسلمين موسوي گفت: بركات نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران هميشه شامل مردم روستاها وشهرها شده است وآثار خدمت چهل سال جهاد وتلاش در جهت خودكفايي و استقلال در ايران اسلامي بر كسي پوشيده نيست .

      وي خطاب به فعالين رسانه اي در استان لرستان خاطر نشان كرد: خروجي زحمات مسئولين دلسوزنظام اسلامي را در عرصه بهداشت ودرمان بايد هرچه هنرمندانه تر به سمع ونظر مردم برسانيد تا مردم با عملكرد مسئولين در همه عرصه ها بالاخص بهداشت ودرمان آشنا بشنوند وثمره ي خدمت به مردم را بيشتراحساس كنند كه اين مهم همواره بايد مستمر باشد.

      نماينده ولي فقيه در دانشگاه نيز در اين نشست با تشريح معنايي از خطبه 53 نهج البلاغه واشاره به ديدگاه هاي امام علي (ع) در جهت توصيه به مسئولين بيان داشت: اين خطبه مي تواند مسير هدايت گري براي ما مسئولين باشد ، به نحوي كه به مالك اشتر مي فرمايد: قلب خود را پر از محبت به مردم كن و به مردم لطف كن و از موقعيت و قدرتي كه به دست آورده اي براي تواضع به زير مجموعه هاي خود استفاده كن.

      حجت الاسلام والمسلمين مهدي مراديان گفت: رعايت حال مردم ، ارباب رجوع و برادران ديني توصيه اكيد بزرگان دين مبين اسلام است و گرايش هاي سياسي نبايد مانع خدمت رساني به ديگران شود و جايگاه خدمتگزاري اي كه به مسئولين واگذار شده است همواره بايد منشا خدمت باشد چرا كه پست ها و مسئوليت ها امانت هستند و مسئول مومن بايد نسبت به بالا دستي خود احترام نگه دارد و به پايين دستي خود نيز محبت كند .

      در ادامه فرماندارشهرستان سلسله با برشمردن پاره اي ازمشكلات بهداشتي ودرماني مردم سلسله وطرح مطالبات مردم اين شهرستان در نشست هيئت رئيسه دانشگاه علوم پزشكي لرستان گفت: دكتر ساكي ازسرمايه هاي ارزشمند و گرامي در بخش مديريت سخت و راهبردي بهداشت ودرمان استان لرستان است كه با وجود ايشان درلرستان توقع مردم و مطالبات آنها در عرصه بهداشت بالا رفته است.

      دكتر خسروي عنوان كرد: سرعت و دقت در خدمت رساني در عرصه بهداشت ودرمان در دانشگاه علوم پزشكي لرستان بالاست و با توجه به كاهش چشمگير هزينه هاي آن ما به دنبال رضايت مندي هرچه بيشتر مردم سلسله هستيم.

      در اين نشست همچنين مهم بندهاي دويست و هفتاد و يكمين جلسه ي هيأت رئيسه دانشگاه علوم پزشكي لرستان با رأي گيري و نظر اعضاي آن به تصويب رسيده يا رد شدند.

      همچنين در پايان اين نشست اعضاي هيأت رئيسه دانشگاه علوم پزشكي لرستان ازبيمارستان 64 تختخوابي امام خميني (ره) و كلينيك متخصصين شهرستان سلسله بازديد كردند.

       

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543318 آخرین به روزرسانی: 30 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 1.1340310573578 seconds.
memoryUsage : 7175Kb