جمعه،07 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • برنامه ي اعتبار بخشي مراكز آموزشي درماني لرستان انجام شد
      كد خبر: 14974
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۷/۰۹/۲۹
      تعداد بازديد: 487
      با حضور بازرسين وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي؛

      برنامه ي اعتبار بخشي مراكز آموزشي درماني لرستان انجام شد

        كاظمي ذهابي/وبدا

       

       

            برنامه ي اعتبار بخشي مراكز آموزشي درماني دانشگاه علوم پزشكي لرستان با حضور بازرسين اعزامي از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي انجام شد.

       

       

       

           به گزارش وبدا لرستان، اين برنامه با برگزاري جلسه اي در دفتر رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان كه در آن رئيس و معاون آموزش دانشگاه، روسا و معاونين آموزش مراكز آموزشي درماني شهداي عشاير و شهيد رحيمي خرم آباد، مسئول برنامه ي اعتبار بخشي معاونت آموزش دانشگاه در كنار بازرسين وزارت بهداشت حضور داشتند.

       

       

       در اين جلسه مهم ترين اقدامات صورت گرفته توسط مسئولين آموزش مراكز آموزشي درماني شهيد رحيمي و شهداي عشاير خرم آباد تشريح شد.

       

          رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان در اين جلسه گفت: در سال هاي اخير با برگزاري امتحانات استاندارد علوم پايه استانداردهاي آموزشي در سطح تئوري به خوبي در دانشگاه هاي كشور انجام شد. دكتر كورش ساكي عنوان كرد: عليرغم اين موضوع در سطح عملي هنوز استانداردهاي دانشگاه هاي كشور با هم متفاوت است. وي تصريح كرد: اجراي برنامه ي اعتبار بخشي كه از سال 1395 به صورت منطقه اي و در سال بعد از آن به صورت كشوري آغاز شد گام مهمي در هم سطح كردن استانداردهاي آموزشي در سطح عملي است. دكتر ساكي گفت: اين موضوع كه بازرسان وزارت از دانشگاه هاي استان هاي هم جوار انتخاب مي شوند يك نوع ايجاد انگيزه و رقابت مثبت است كه در نهايت منجر به جنبش علمي خوبي خواهد شد.

       

       

       

          اين برنامه اعتبار بخشي با بازدي بازرسان اعزامي از مراكز آموزشي درماني شهداي عشاير و شهيد رحيمي خرم آباد به پايان رسيد و نتيجه ي آن در آينده از طرف وزارت اعلام خواهد شد. اين دو مركز آموزشي درماني در صورت كسب امتيازات لازم از حالت مشروط خارج و به صورت قطعي تأييديه و گواهينامه ي مركز آموزشي درماني را در يافت خواهند كرد.

       

       

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543328 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.52717304229736 seconds.
memoryUsage : 7141Kb