جمعه،07 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • پاسخ رئيس شبكه بهداشت و درمان بروجرد به ويدئوي منتشر شده در فضاي مجازي
      كد خبر: 15030
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۰۴
      تعداد بازديد: 468
      به دنبال انتشار ويدئو يي درخصوص هجوم عوامل دانشگاه علوم پزشكي به انبار دارويي در بروجرد؛

      رئيس شبكه بهداشت و درمان بروجرد پاسخ داد

      در پي انتشار ويدئويي در فضاي مجازي كه در آن مديران شركت شقايق دارو ادعا كرده بودند؛ عوامل دانشگاه علوم پزشكي لرستان با هجوم به انبار دارويي اين شركت اقدام به امحا اقلام دارويي كرده اند، رئيس شبكه بهداشت و درمان شهرستان بروجرد جهت تنوير افكار عمومي مطالبي را به شرح زيرعنوان كرد:

      به گزارش وبدا لرستان، دكتر كامران سبزيان گفت: براساس قرارفي مابين بين دانشگاه علوم پزشكي لرستان و شركت شقايق دارو، داروخانه هاي بيمارستان هاي بروجرد و برخي شهرستانهاي استان لرستان به اين شركت سپرده شده بود كه به استناد اين قرارداد شركت متعهد به تهيه داروها، تجهيزات، داروهاي اتاق عمل و بيماران بستري در بيمارستان است.

      وي ادامه داد: اين شركت در انجام تعهدات خود كوتاهي كرد به طوري كه در بهمن و اسفند ماه سال گذشته و فروردين امسال بيمارستان هاي بروجرد براي تامين داروهاي اورژانسي با مشكل روبرو شدند.

      رئيس شبكه بهداشت و درمان بروجرد عنوان كرد: دانشگاه علوم پزشكي لرستان بحران كمبود دارو را از محل داروخانه هاي دولتي دانشگاه علوم پزشكي تامين و در نهايت به دليل عدم توان شركت شقايق دارو در تهيه دارو و نقض بندهاي قرارداد براساس يك فرآيند قانوني قرارداد بيمارستان چمران با شركت شقايق دارو لغو شد.

      دكترسبزيان اظهار كرد: در تماس با مديران شركت شقايق دارو درخواست شد كه انبارهاي داروي بيمارستان كه به آنها سپرده شده بود را تخيله و تحويل نمايند كه اين مهم از سوي مديران اين شركت دارويي انجام نشد. وي افزود: روز دوشنبه سوم دي ماه جاري با هماهنگي دانشگاه علوم پزشكي و عوامل شركت شقايق دارو انبار مركزي دارو باز و داروهاي انبار شده به مكان ديگري منتقل شد.

      رئيس شبكه بهداشت و درمان بروجرد گفت: شركت شقايق دارو به دليل مشكل مديريتي نتوانسته بود داروها را به طورصحيح و بهداشتي نگهداري كند. دكتر سبزيان اضافه كرد: همچنين اين شركت مقداري از داورها را در سرويس بهداشتي انبار مركزي نگهداري مي كرد. وي افزود: انبار داروهايي كه نياز به يخچال دارد در بيمارستان چمران هنوز در اختيار شركت شقايق دارو بوده و هيچ دارويي از بين نرفته است.

      رئيس شبكه بهداشت و درمان بروجرد تأكيد كرد: موضوع تهيه و انتشار اين فيلم در فضاي مجازي از طريق قانوني پيگيري خواهد شد و عوامل تهيه و انتشار آن بايد در مراجع قانوني پاسخگو باشند.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543328 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 4.7082920074463 seconds.
memoryUsage : 7009Kb