شنبه،08 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • سرپرست شبكه بهداشت و درمان شهرستان بروجرد منصوب شد
      كد خبر: 15244
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۰/۲۶
      تعداد بازديد: 532

      سرپرست شبكه بهداشت و درمان شهرستان بروجرد منصوب شد

      عزيز كلهر/وبدا

      سرپرست شبكه بهداشت و درمان شهرستان بروجرد منصوب شد.

      به گزارش وبدا لرستان، آئين تكريم دكتر سبزيان و معارفه دكتر محمد كاكاوند به عنوان سرپرست جديد شبكه بهداشت و درمان بروجرد با حضور رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان، فرماندار شهرستان بروجرد، مدير عامل خيرين سلامت استان ،جمعي از مديران و مسئولين شبكه بهداشت و درمان بروجرد در سالن كنفرانس اين شبكه برگزار شد .

      در اين مراسم رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان  با اشاره به خدمات ارزنده توسعه و تجهيز و ساخت ابنيه هاي درماني و ستادي  اين دانشگاه در بروجرد ،اظهار داشت: ما مجبوريم براي ارائه خدمات بهتر به مردم و جلب  رضايت هر چه بيشتر  بيماران ،دائما در حال پيشرفت و توسعه و تجهيز اماكن در ماني ،بهداشتي و آموزشي خود باشيم تا به لحاظ مديريتي همواره از جان انسانها محافظت كنيم .

      دكتر ساكي افزود :

      با محدوديت ها و‌كمبود اعتبار تا كنون اجازه نداده ايم خدشه اي در مقوله سلامت مردم رخ دهد  و امروز نيز علاوه بر مشكلاتي كه دشمنان از لحاظ تحريمها ايجاد كرده اند در چارچوب خدمت به مردم وظايف خود را به درستي انجام داده ايم و همكاران ما در همه عرصه ها جهادي عمل كرده اند.

      در ادامه نيز دكتر آريايي فرماندار شهرستان بروجرد با تشريح خدمات ارزنده دانشگاه علوم پزشكي لرستان،گفت:

      اميدواريم كه دكتر كاكاوند نيزبا استفاده از تجربه و پشتوانه و حمايت هاي بي دريغ دكتر ساكي و‌مجموعه دانشگاه علوم پزشكي لرستان و شبكه بهداشت و درمان شهرستان بروجرد بتواند در حل مسائل و مشكلات و چالش ها و استمرار توسعه و خدمات درماني و بهداشتي موفق باشد .

      در ادامه نيز نادر همتي مدير عامل مجمع خيرين سلامت استان با ارائه گزارش مبسوطي از خدمات حوزه معاونت اجتماعي و خيرين سلامت استان لرستان اذعان كرد :عملكرد خيرين سلامت در شهرستان بروجرد و استان لرستان به الگويي مناسب در كشور تبديل شده است كه باعث تحسين دكتر هاشمي  وزير وقت بهداشت و درمان و دكتر ايازي معاون اجتماعي وزارت بهداشت شد .

      همتي در ادامه خاطر نشان كرد :

      ما كمر همت بسته ايم مانند گذشته در عرصه خيرين سلامت در استان لرستان همچنان به فعاليت هاي سازنده ي خود در جهت توسعه و پيشرفت عرصه سلامت حضور داشته باشيم و با اينكه كارنامه بسيار خوبي در حوزه خيرين سلامت در شهرستان بروجرد ارائه داده ايم با اتكال به خداوند و همت بلند خيرين سلامت و استمرار حضور مردم پروژه هاي ديگري را در راستاي توسعه مراكز درماني و بهداشتي پيگيري و اجرا كنيم.

      در پايان از خدمات دكتر سبزيان تقدير و ابلاغ دكتر محمد كاكاوند به عنوان سرپرست جديد شبكه بهداشت و درمان شهرستان بروجرد قرائت شد.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543336 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.83288383483887 seconds.
memoryUsage : 7012Kb