يکشنبه،02 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • برگزاري جلسه ي برنامه ريزي شوراي استاني سلول هاي بنيادي استان لرستان
      كد خبر: 15335
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۱۱
      تعداد بازديد: 391

      برگزاري جلسه ي برنامه ريزي شوراي استاني سلول هاي بنيادي استان لرستان

      جلسه ي برنامه ريزي برگزاري شوراي سلول هاي بنيادي استان لرستان  برگزار شد.

      به گزارش وبدا لرستان و به نقل از روابط عمومي و امور بين الملل ستاد توسعه علوم و فناوري هاي سلول هاي بنيادي، اين جلسه در محل معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري وبا حضور دكتر حميديه دبير ستاد و دكتر ساكي رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان برگزار شد.

      در اين جلسه، دكتر حميديه درباره فعاليت ها و برنامه هاي ستاد و همچنين پيشرفت و رشد ايران در حوزه سلول‌هاي بنيادي و پزشكي بازساختي اشاره كرد وگفت: هم اكنون در بيش از 20 استان كشور شوراي عالي استانها در حوزه سلول‌هاي بنيادي و پزشكي بازساختي آغاز به كار كرده است ودر راستاي توسعه فعاليت هاي فناوري اين حوزه هم اكنون بيش از 80 شركت دانش بنيان در حال فعاليت هستند.

      وي همچنين افزود: اگر بخواهيم شاهد تبديل علم به ثروت باشيم بايد در افزايش شركت هاي دانش بنيان و توسعه فعاليت هاي اين مراكز اهتمام بيشتري به كار گرفته شود. دبيرستاد با اشاره به اينكه ما به دنبال توليد مقاله نيستيم بلكه يكي از اولويت هاي مهم ما توليد محصول هست ابراز اميدواري كرد با راه اندازي شوراي استاني سلول‌هاي بنيادي لرستان و هدفمند كردن ظرفيت‌هاي خوب دانشگاه‌ها و مراكز تحقيقاتي شاهد پيشرفت اين حوزه از علم و فناوري در استان نيز باشيم.

      دكتر ساكي رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان نيز ضمن تشكر از زحمات دكتر حميديه به ظرفيت‌هاي خوب استان لرستان اشاره كرد و گفت: اميدواريم با حمايت‌هاي ستاد توسعه علوم و فناوري سلول‌هاي بنيادي معاونت علمي رياست جمهوري اين مهم شروع شده و با قوت ادامه يابد. دكتر ساكي با اشاره به اينكه آينده بشر به شدت محتاج اين حوزه از علم و فناوري است ابراز اميدواري كردند كه استان لرستان نيز تلاش كند با ورود به اين حوزه و اتكا به انديشه، تفكر و توانايي هاي استان و همچنين خيرين سلامت نقش پررنگي در پيشرفت علم سلول‌هاي بنيادي كشور و ارتقا جايگاه ايران درزمينه اين علم در دنيا ايفا كند.

      در پايان دكتر ساكي رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان با دعوت از دكتر حميديه دبير ستاد توسعه علوم وفناوري هاي سلول‌هاي بنيادي براي برگزاري شوراي استاني لرستان ابراز اميدواري كرد با تشكيل شوراي توسعه علوم و فناوري‌هاي سلول‌هاي بنيادي بازساختي در لرستان، حركت‌هاي علمي در راستاي توسعه دانش سلول‌هاي بنيادي به‌طور انسجام يافته در استان  برنامه ريزي و انجام شود.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543316 آخرین به روزرسانی: 30 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.57892107963562 seconds.
memoryUsage : 7004Kb