شنبه،11 فروردين 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • صعود اعضا باشگاه كوهنوردي سلامت دانشگاه علوم پزشكي لرستان به قله برف انبار استان قم؛
      كد خبر: 15487
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۱/۲۹
      تعداد بازديد: 745
      صعود اعضا باشگاه كوهنوردي سلامت دانشگاه علوم پزشكي لرستان به قله برف انبار استان قم؛

      مدير باشگاه سلامت: اگرمسئولين دانشگاه حمايت كنند نام باشگاه سلامت زبانزد مي شود

       اعضاي باشگاه كوهنوردي سلامت دانشگاه علوم پزشكي لرستان قله ي 3200 متري برف انبار استان قم را فتح كردند.

      به گزارش وبدا لرستان، با شروع طرح سيمرغ ( صعود به ۳۱ قله بلند ايران ) باشگاه كوهنوردي سلامت به عنوان يكي از نمايندگان استان لرستان در اولين برنامه قله ي برف انبار استان قم را فتح كردند. تيم اعزامي باشگاه سلامت با تركيب خانم ها حقي و حبيبي و با سرپرستي شاهين جان بزرگي به اين موفقيت دست پيدا كرد.

      مدير باشگاه كوهنوردي سلامت در خصوص اين برنامه با اشاره به اين موضوع كه حضور تيم و اعضاي باشگاه در بين حاضرين در طرح سيمرغ براي ما افتخار و نشان دهنده ي افق بالاي برنامه هاي باشگاه است اظهار كرد: اگر مسئولين دانشگاه به خوبي از تيم اعزامي باشگاه حمايت كنند نام باشگاه سلامت به عنوان يكي از باشگاه هاي برتر كشور زبانزد مي شود. محمد اسدي ملك ادامه داد: به عنوان مدير باشگاه از تيم اعزامي به خاطر سختي ها و هزينه هايي كه متحمل شدند تشكر مي كنم.

      وي گفت: قله ي برف انبار اولين قله در اين برنامه بود و قله هاي بعدي بلند تر و صعود آن ها مشكل تر و هزينه هاي بيشتر را در بر خواهد داشت. اسدي ملك عنوان كرد: علاوه بر باشگاه سلامت تيم هايي از ساير دانشگاه هاي علوم پزشكي كشور نيز در اين طرح شركت دارند كه از سوي مسئولين آن دانشگاه ها به خوبي حمايت مالي مي شوند.

      مدير باشگاه سلامت بر نقش دانشگاه علوم پزشكي به عنوان اسپانسر باشگاه سلامت تأكيد كرد و گفت: با شناختي كه از شخص رئيس دانشگاه به عنوان يك چهره ي ورزش دوست و حمايت هاي بي دريغ براي تأسيس اين باشگاه دارم، مطمئنا شاهد حمايت هاي بيشتري از تيم اعزامي خواهيم بود. وي افزود: نظر مثبت مسئولين و كمك گرفتن از يك درصد بودجه ي ورزشي دانشگاه مي تواند باعث موفقيت هاي آتي و دستاوردهاي بزرگ باشگاه سلامت به عنوان نماينده ي دانشگاه علوم پزشكي و جامعه ي كوهنوردي استان لرستان شود.

      طرح سيمرغ از برنامه هاي فدراسيون كوهنوردي جمهوري اسلامي ايران و با مشاركت مستقيم هيئات كوهنوردي تمامي استان هاي كشور مي باشد كه به تازگي آغاز شده است. در اين طرح 31 قله ي بلند كشور با حضور تيم ها و باشگاه هاي فعال و برتر كشور فتح خواهد شد.

      علاوه بر باشگاه كوهنوردي سلامت دانشگاه علوم پزشكي لرستان، تيم اعزامي هيأت كوهنوردي استان نيز در اين برنامه حضور دارد. بدون ترديد اگر باشگاه كوهنوردي سلامت دانشگاه بتواند تمامي اين 31 قله را تا پايان فتح كرده و طرح را به انتها برساند نام خود را به عنوان يكي از باشگاه هاي فعال و برتر كشور مطرح خواهد كرد.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543263 آخرین به روزرسانی: 08 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 5.9093821048737 seconds.
memoryUsage : 6824Kb