شنبه،01 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • همكاري دانشگاه علوم پزشكي استان لرستان و سازمان مديريت صنعتي استان لرستان؛
      كد خبر: 15572
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
      تعداد بازديد: 421
      همكاري دانشگاه علوم پزشكي استان لرستان و سازمان مديريت صنعتي استان لرستان؛

      پرسنل دانشگاه در تمامي رده ها آموزش مي بينند

       حيدري / وبدا

      نشست رئيس٬ معاونين درمان و آموزش ٬ روساي بيمارستان هاي دولتي شهرستان خرم آباد و مديران ستادي دانشگاه علوم پزشكي استان  با سازمان مديريت صنعتي استان لرستان در راستاي مشاوره و آموزش پرسنل دانشگاه در تمام رده هاي شغلي ي رياست برگزار شد .

      به گزارش خبرنگار وبدا در اين نشست مشترك كه راهكارهاي مناسب آن در راستاي عقد يك تفاهم نامه بين دو دستگاه  در خصوص چگونگي  آموزش اساتيد ٬ پزشكان ٬ پيراپزشكان و نيروهاي خدماتي در حوزه ي بيمارستاني و مديران و كارشناسان در حوزه ي ستادي بود؛ مطالب ارزنده اي مطرح و مقرر شد به صورت پايلوت اين آموزش در بيمارستان شهيد رحيمي خرم آباد كه زير ساخت هاي لازم را براي اجراي كار دارد براي گروه هاي هدف برگزار شود .

      دكتر ساكي رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان در اين نشست با اشاره به نقش مشاوره و آموزش در پيشبرد اهداف سازماني بيان داشت: گاهي يك مشاور سيستم را به سمتي مي برد كه شاهد ارتقا سيستم در راستاي اهداف سازماني هستيم .

      وي گفت : افراد در حيطه هاي مختلف بايد آموزش ببينند و نقش آموزش در مديريت ها بايد خودش را نشان دهد. رئيس دانشگاه ادامه داد:  با استفاده از تكنولوژي هاي نوين و نرم افزارهاي جديد مي توان سيستم خود را بروزرساني كرد .

      وي پويايي يك سيستم را به گونه اي دانست كه بايد همه ي پرسنل آن در تمام رده هاي مختلف ٬ آموزش هاي لازم را ديده باشند تا بازخورد آن نشان داده شده و در گام بعدي بتوان با تصميم گيري خوب بر مشكلات غلبه كرد.

      دكتر ساكي در پايان سخنانش اظهار داشت : اگر پازل هاي مديريتي سر جايش باشند و خوب عمل كنند٬ بخش خصوصي مي تواند به ياري بخش دولتي بيايد و متناسب با اهداف سازماني كار كند و ناجي سيستم باشد.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543316 آخرین به روزرسانی: 30 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 3.3270039558411 seconds.
memoryUsage : 7981Kb