شنبه،08 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • سومين رويداد ملي #ايده بازار خوراك و نوشيدني# برگزار مي‌شود
      كد خبر: 18169
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
      تعداد بازديد: 185

      سومين رويداد ملي #ايده بازار خوراك و نوشيدني# برگزار مي‌شود

      آخرين مهلت براي ارسال طرح‌ها و ايده‌ها تا هشتم دي‌ماه 1398


      معاونت تحقيقات و فناوري وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در راستاي اجرايي سازي اولويت‌هاي حوزه سلامت در حوزه خوراك و نوشيدني؛ اقدام به برگزاري "سومين رويداد ملي ايده‌بازار خوراك و نوشيدني" با شعار "فناوري سلامت، اقتصاد دانش‌بيان و توسعه سلامت ملي" در بهمن ماه سال جاري نموده است. اين رويداد با همكاري سازمان غذا و دارو، دانشگاه صنعتي اميركبير، دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي درماني شهيد بهشتي و بخش خصوصي در محل دانشگاه صنعتي اميركبير برگزار خواهد شد.
      هدف از برگزاري اين رويداد، شناسايي و همسو نمودن ظرفيت‌هاي ناشناخته، در جهت حل مسائل موجود در حوزه سلامت و اقتصاد كشور است.
      ايده‌بازار خوراك و نوشيدني در تلاش است با شناسايي ايده‌ها و طرح‌هاي برتر اين حوزه و هدايت آن‌ها به سمت جامعه سرمايه‌گذار كشور، با حمايت مادي و معنوي طرح‌ها و در راستاي تجاري‌سازي آنها، گامي مؤثر در مسير ارتقاي سلامت و اقتصاد غذايي كشور بردارد.
      ايده‌پردازان و فناوران مي‌توانند با مراجعه به تارنماي رويداد به نشاني http://food.ideasbazaar.ir، حداكثر تا هشتم دي‌ماه 1398 نسبت به ارسال طرح‌هاي خود اقدام نمايند.
      ايده‌بازار اميركبير به عنوان كارگزار رسمي دفتر توسعه فناوري سلامت وزارت بهداشت، مسئوليت شناسايي و راهنمايي طرح‌ها به كميته غذاي اين دفتر را برعهده دارد.
      محورهاي دريافت طرح و ايده در اين رويداد عبارتند از:
      مواد اوليه فناوري‌هاي توليد مواد اوليه بر پايه بيوتكنولوژي فناوري‌هاي توليد رنگ، طعم‌دهنده و افزودني‌هاي خوراكي طبيعي شناسايي و جداسازي باكتري‌هاي پروبيوتيك بوميتوليد فناوري‌هاي توليد مواد غذايي فراسودمند با استفاده از پروبيوتيك‌ها و پري‌بيوتيك‌ها فناوري‌هاي توليد مواد غذايي غني شده با ريزمغذي‌ها فناوري‌هاي توليد مواد غذايي با شكر، نمك و اسيد چرب ترانس كاهش‌يافتهبسته‌بندي فناوري‌هاي توليد بسته‌بندي فعال و هوشمندكنترل فناوري‌هاي نرم‌افزاري كنترل فرايند و كنترل كيفيت فناوري‌هاي شناسايي سريع تقلبات مواد غذايي فناوري‌هاي شناسايي سريع ميزان آلاينده‌هاي مواد غذاييكاهش هزينه و افزايش بهره‌وري نوآوري در كاهش هزينه توليد غذاي سالمترويج فرهنگ سلامت غذايي
      دفتر برنامه‌ريزي امورفناوري وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، سازمان تحقيقات، آموزش و ترويج كشاورزي، انجمن صنايع غذايي، ستاد گياهان دارويي و طب سنتي، اتاق تعاون ايران و بخش خصوصي كشور، حاميان اين رويداد هستند. 

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543336 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.5031418800354 seconds.
memoryUsage : 6916Kb