جمعه،07 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • همايش بزرگداشت روز#پرستار# در دانشگاه علوم پزشكي لرستان؛
      كد خبر: 18208
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۸/۱۰/۱۰
      تعداد بازديد: 362
      در همايش بزرگداشت روز#پرستار# در دانشگاه علوم پزشكي لرستان؛

      پرستاران نمونه ي سراسر استان تجليل شدند

       كاظمي ذهابي/وبدا

      در آستانه ي فرارسيدن سالروز ولادت حضرت زينب(س)، همايش بزرگداشت روز "پرستار" در دانشگاه علوم پزشكي لرستان برگزار شد.

      به گزارش وبدا لرستان، در اين همايش از 88 پرستار نمونه شاغل در سراسر استان لرستان با حضور معاون سياسي امنيتي استاندار و رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان تجليل شد.

      اين مراسم با مشاركت دفتر پرستاري معاونت درمان دانشگاه علوم پزشكي، سازمان نظام پرستاري، سازمان بسيج جامعه پزشكي استان و صندوق پرستاري سخاوت و با حضور جمع كثير پرستاران از شهرستان هاي مختلف استان در سالن همايشات سازمان جهادكشاورزي لرستان برگزار شد.

      در اين مراسم نماينده ولي فقيه در دانشگاه علوم پزشكي لرستان با اشاره به نامگذاري سالروز ولادت حضرت زينب(س) با عنوان روز پرستار، گفت: حضرت زينب(س) در طول عمر با بركت خويش وظيفه ي پرستاري از پنج امام حمام را بر عهده داشتند كه اين نشان از جايگاه والاي شغل پرستاري دارد.

      حجت الاسلام والمسلمين سيد مرتضي حسيني با بيان روايتي به نقل از نبي اكرم(ص)، عنوان كرد: اگر كسي يك روز و شب به يك بيمار رسيدگي كند خداوند در قيامت او را با ابراهيم نبي محشور مي كند و از پل صراط مثل برق لامع عبور مي دهد.

      مسئول دفتر نهاد رهبري در دانشگاه خطاب به پرستاران اظهار كرد: اگر حق شما به درستي ديده نمي شود خداوند ناظر بر اعمال شماست.

      وي ادامه داد: محشور شدن پرستاران با ابراهيم نبي مايه ي عزت و سربلندي اين قشر است.

      نماينده ولي فقيه در دانشگاه علوم پزشكي لرستان تصريح كرد: جايگاه پرستاران در تأمين سلامت و حفظ آن ممتاز و پايين تر از پزشكي نيست.

      حجت الاسلام والمسلمين حسيني همچنين در خصوص سختي شغل پرستاري گفت: به لحاظ مشقات، اين حرفه پس از معدن سخت ترين كار در بيش تر كشورهاي اروپايي معرفي شده است.

      وي با بيان سخني از رهبر معظم انقلاب(مدظله العالي) در خصوص جايگاه پرستاري ياد و نام پرستاران تاريخ اسلام، انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را گرامي و نقش آنها را در دستاوردهاي جهان اسلام و انقلاب اسلامي بي بديل قلمداد كرد.

      در اين همايش حجت الاسلام والمسلمين مرادي مسئول دفتر نماينده ي ولي فقيه در استان، بيانيه ي امام جمعه خرم آباد را به مناسبت سالروز ولادت حضرت زينب(س) و روز پرستار قرائت كرد.

      همچنين علي ميرزايي مدير دفتر پرستاري دانشگاه پيام تبريك اين روز را قرائت و فريدون مرادي و ماشاالله اكبري از اعضاي شوراي نظام پرستاري خرم آباد مهم ترين خواسته ها و انتظارات جامعهي پرستاري از مسئولين را عنوان كردند.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543326 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.55483889579773 seconds.
memoryUsage : 6930Kb