جمعه،10 فروردين 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • نشست كميسيون ماده ۲۰ دانشگاه علوم پزشكي برگزار شد
      كد خبر: 19322
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۴/۰۳
      تعداد بازديد: 297

      نشست كميسيون ماده ۲۰ دانشگاه علوم پزشكي برگزار شد

      نشست كميسيون ماده ۲۰ با حضور رياست دانشگاه و اعضا اين كميسيون ، در خصوص بررسي پرونده هاي رسيده كه مهمترين مصوبات آن صدور مجوز تاسيس داروخانه در شهرستان هاي خرم آباد و ازنا بود ، در سالن اجتماعات حوزه ي رياست دانشگاه برگزار گرديد .
      در اين نشست دكتر اسد بيگي معاون غذا و دارو دانشگاه با اشاره به ابتكارات دكتر نيكبخت رئيس دانشگاه و پيگيري اين معاونت در خصوص تهيه تجهيزات و ملزومات پزشكي و اقلام دارويي بيماران با توجه به شيوع كرونا ويروس بيان داشت : خوشبختانه با شيوع ويروس كرونا كه ويروسي وحشي است ،؛ با درايت و ابتكار خوب دكتر نيكبخت رئيس دانشگاه در بحث مراقبت از بيماران و همچنين استفاده از كادر پزشكي در كنار ديگر همكاران زحمتكش بهداشت و درمان استان ، ما شاهد عملكردي مثبت از دانشگاه در بحث مقابله با كرونا و درمان بيماران بوديم .
      وي گفت : از اينكه هيج مورد مرگي در بين كادر درماني دانشگاه گزارش نشده ، نتيجه ي عملكرد مثبت و تهيه ي داروهاي جديد و متناسب با شرايط حاد كرونايي است كه علي رغم محدوديت ها ، كار ارزشمندي در دانشگاه علوم پزشكي لرستان صورت گرفته و براي ما باعث افتخار است كه مرگ و ميري در بين پرسنل درگير كرونا گزارش نشده است .
      در ادامه ي اين نشست دكتر نيكبخت رئيس دانشگاه با اشاره به اينكه برنامه هاي خوبي در راستاي تحقق اهداف دانشگاه و ارتقا جايگاه دانشگاه داشتيم ، اظهار داشت : براي رسيدن به اهداف دانشگاه ، برنامه هاي خوبي تهيه و تدارك ديده شده بود و اقدامات مناسبي در خصوص پروژه هاي نيمه كاره صورت گرفته بود ؛ اما با شيوع كرونا ويروس و سنگيني بار مالي آن بر دوش دانشگاه علوم پزشكي ، متاسفانه تا حدودي ما را از رسيدن به اهداف مان عقب تر نگه داشت .
      ولي با اين حال ، با برنامه ريزي دقيق ، درخواست وام از بانك ها ، رايزني با قرارگاه خاتم و اخذ اعتبارات جديد از وزارت بهداشت ، توانستيم پروژه هاي رها شده را دوباره فعال كرده و كار را شروع كنيم ؛ تا بر اساس قراردادهاي قبلي و در صورت نياز نيز با بستن قرارداد جديد و برآورد هزينه ها ، بتوانيم پروژه هاي رها شده را به سرانجام برسانيم .
      دكتر نيكبخت از تجهيز بيشتر بيمارستان هاي دولتي استان به ام آر آي ، سي تي اسكن ، آنژيو و دريافت ديگر تجهيزات مورد نياز شهرستان هاي استان خبر داد و گفت : با پيگيري هاي لازم هر معاونت و رايزني با وزارت و نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي ، ما كماكان در صدد اخذ اعتبارات بيشتر براي تكميل بيمارستان جديد خرم آباد و آوردن دو دستگاه ام آر آي براي شهرستان پلدختر و بيمارستان شهداي عشاير خرم آباد هستيم كه در صورت تحقق آن ها ، جوابگوي خواسته فعلي مردم خواهد بود .
      در پايان پرونده هاي رسيده ، مورد بررسي قرار گرفتند ؛ برخي از آن ها تعيين تكليف شده و برخي نيز به كميسيون بعدي محول گرديدند .

      دوشنبه ۲ تيرماه ۹۹

      علي حيدري/ وبدا لرستان

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543263 آخرین به روزرسانی: 08 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 3.945552110672 seconds.
memoryUsage : 6802Kb