شنبه،08 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • ‍ رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان ، اورژانس پيش بيمارستاني را خط مقدم ارائه خدمات پزشكي اعلام كرد
      كد خبر: 19852
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۶/۲۹
      تعداد بازديد: 318

      ‍ رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان ، اورژانس پيش بيمارستاني را خط مقدم ارائه خدمات پزشكي اعلام كرد


      دكتر نيكبخت رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان در نشستي كه به مناسبت چهل و پنجمين سالگرد اورژانس برگزار شد ؛ با بيان اينكه اورژانس پيش بيمارستاني به عنوان خط مقدم ارائه ي خدمات پزشكي محسوب مي شود ؛ گفت : از اواخر دهه ي هشتاد و با شروع دهه ي نود ، اورژانس كشور با رشد چشمگيري روبرو شد و ما شاهد توسعه ي اورژانس و حتي اورژانس هوايي در كشور ( و به دنبال آن ، در استان لرستان ) هستيم و اين نقش مهم توسعه اي مرهون خدمات عزيزاني است كه در اورژانش كشور مشغول فعاليتند و با آمدن دكتر كوليوند اين نقش ها دوچندان شده است .

       دكتر نيكبخت ، نوع تماس گرفتن ، چگونگي پاسخگويي به تماس هاي مردمي و رفتارهاي ما در تماس هاي اورژانسي را مهم دانست و گفت : تماس فوري و به موقع مردم ، نوع پاسخگويي پرسنل مركز به اين تماس هاي اورژانسي ، به موقع رسيدن به محل حادثه و رسيدگي به حال بيمار براي نجات جان فرد حادثه ديده ، بسيار حياتي است و تحقق آن ، به فرهنگ سازي در جامعه نياز دارد .

      وي گفت : رانندگان محترم و مردمي كه در مسير ترددند ؛ زماني كه آمبولانسي را مي بينند يا آژير آن را مي شنوند ؛ بايد از مسير تردد كنار بروند و بدانند كه آمبولانس فوريت هاي پزشكي در حال ماموريت است و راه را برايش باز كنند .

      رئيس دانشگاه ، از هماهنگي خوب نمايندگان استان ، استاندار و ديگر مسئولين استاني با مجموعه ي دانشگاه علوم پزشكي استان را خوب ارزيابي كرد و گفت : اين فرصت خوبي است كه ما بتوانيم با كمك نمايندگان ، پيگير كارهاي توسعه اي استان در حوزه ي بهداشت و درمان باشيم .

       دكتر نيكبخت ، اورژانس هوايي را يكي از خدمات ارزنده ي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران دانست و گفت : به بركت انقلاب اسلامي ما اميدمان به اورژانس هوايي است ؛ زيرا نجات جان بيماران به خصوص مادران باردار از مناطق بسيار سخت و صعب العبور براي ما مهم و حياتي است ؛ لذا توسعه ي اورژانس به خوص اورژانس هوايي هميشه مد نطر باشد .

       وي گفت : در حين سادگي ، در برخورد با مردم خوش خلق و خوش اخلاق باشيد كه مورد تاكيد دين مبين اسلام نيز مي باشد .

       در پايان اين نشست ، ضمن تجليل از پرسنل فوريت هاي پزشكي استان توسط دكتر نيكبخت ؛ وي در خصوص پرداخت بخش عمده اي از مطالبات پرسنلي مركز فوريت هاي پزشكي استان ، قول مساعد داد .

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543336 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 3.2669310569763 seconds.
memoryUsage : 6918Kb