جمعه،10 فروردين 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • بازديد دكتر محمودوند از بيمارستان خيريه عسلي خرم آباد
      كد خبر: 19989
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۷/۲۱
      تعداد بازديد: 517

      بازديد دكتر محمودوند از بيمارستان خيريه عسلي خرم آباد



       دكتر محمودوند نماينده ي محترم شهرستان هاي خرم آباد ، دوره و چگني در مجلس شوراي اسلامي ، عصر امروز از بيمارستان خيريه عسليان خرم آباد بازديد نمود و از نزديك در جريان كم و كيف خدمات رساني به مادران باردار و نوزادان بستري در بلوك هاي مختلف بيمارستاني قرار گرفت .

       در اين بازديد يك ساعته ، دكتر محمودوند به اتفاق دكتر شرفي رئيس بيمارستان عسلي ، از بخش هاي مختلف بستري نوزادان ، آموزش ، آزمايشگاه ، اتاق عمل و بلوك هاي مختلف زايماني ديدن نمود و از نزديك در جريان امكانات موجود ، تجهيزات بيمارستاتي ، فضاي فيزيكي و نكات قوت و ضعف بيمارستان تخصصي زنان و زايمان استان قرار گرفت .

       در نشستي كه به همين منظور برگزار شد دكتر شرفي ضمن ارائه گزارشي از فعاليت هاي تخصصي اين بيمارستان ؛ بيان داشت : اين تنها بيمارستان تخصصي زنان و زايمان استان مي باشد كه با تعرفه ي دولتي ، بيماران را ويزيت مي كند و خدمت رساني به گونه اي است كه زايمان طبيعي ، صد در صد رايگان و تنها با ارائه ي دفترچه بيمه اي بيمار انجام مي گيرد .

       رئيس بيمارستان عسلي گفت : يكي از مشكلات ما كمبود فصاي فيزيكي و قديمي بودن وسايل آزمايشگاهي و تجهيزات بيمارستاني مي باشد كه از نماينده ي شجاع ، پرتلاش و مردمي خرم آباد مي خواهيم كه با پيگيري هاي خود ، اعتباراتي را به همين منظور براي رفع مشكلات موجود اين بيمارستان تخصصي در نظر بگيرند و اگر اعتباراتي با درايت و لطف شما به اين امر اختصاص يابد ؛ ما شاهد به روز كردن بلوك هاي زايماني و آوردن تجهيزات جديد بيمارستاني و آزمايشگاهي به استان خواهيم بود .

       دكتر محمودوند ، ضمن قدرداني از زحمات دلسوزانه و بي وقفه ي رئيس دانشگاه ، رئيس بيمارستان و پرسنل خدوم بيمارستان عسليان خرم آباد در خدمت رساني به مردم و توجه به مقوله ي سلامت ؛ بيان داشت : محيط بيمارستان ، يك محيط خيريه است و مرحوم عسلي اين مرد بزرگ و با اخلاص ، با روحيه خير خواهانه ي خود و با آينده نگري كه داشت ؛ واقعا براي مردم لرستان سنگ تمام گذاشت ؛ زيرا در اين مقطع زماني و با اين شرايط سخت معيشتي ؛ ما شايد ارائه ي خدمات دولتي به مادران و نوزادان و با هزينه اي ناچيز هستيم و اصلا قابل مقايسه با زايمان و ارائه ي خدمات در بخش خصوصي نيست .

       وي گفت : پرسنلي خدوم با كمترين امكانات ، جانانه به مردم خدمت مي كنند و اين بجز لطف خداوند ، چيز ديگري نيست .

       نماينده ي محترم خرم آباد در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت : با تمام توان و بر حسب وظيفه خدمتگزاري ، سعي مي كنم كه مشكلات اين بيمارستان مرتفع شود .

       وي در بحث امكانات و بودجه گفت : در نشستي كه با وزير بهداشت خواهيم داشت ؛ حتما اين قضيه و خواسته را مطرح و پيگيري خواهم كرد .

      شنبه ۱۹ مهر ماه ۹۹

      علي حيدري/ وبدا لرستان

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543263 آخرین به روزرسانی: 08 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.87706589698792 seconds.
memoryUsage : 6805Kb