يکشنبه،02 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • دكتر سميه پولادي طي حكمي از سوي دكتر محمدرضا نيكبخت رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان بعنوان سرپرست شبكه بهداشت و درمان شهرستان ازنا منصوب شد .
      كد خبر: 20089
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
      تعداد بازديد: 264

      دكتر سميه پولادي طي حكمي از سوي دكتر محمدرضا نيكبخت رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان بعنوان سرپرست شبكه بهداشت و درمان شهرستان ازنا منصوب شد .


      در اين آئين دكتر دريك مشاور پارلماني رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان و حجت الاسلام و المسلمين سپهوند امام جمعه شهرستان ازنا حضور داشتند .

      دكتر دريك با تشريح راهبردي مفاهيم مديريت در سطوح كلان ،هماهنگي ها را در حوزه مديريتي مهم دانست و اظهار داشت :در بحث مديريت هماهنگي ها  نقش بسيار مهمي در اجراي برنامه دارند و قدرت سازماني بايد منشأ اجرا برنامه ها در چارچوب دستورالعمل‌ها و اركان سازماني باشد .

      رضايتمندي پرسنلي و خدمت به مردم در سايه ي اطاعت پذيري از دستورالعمل‌ها براي اجراي فعاليتهاي محوله است و مديران بايد نفوذ كامل بر تصميم سازي ها داشته باشند و از قدرت مديريت در جهت هموارسازي مسير فعاليتهاي محوله  استفاده كنند و در چارچوب سازماني و چارچوب ساختار عمل نمايند .

      حجت الاسلام والمسلمين سپهوند امام جمعه شهرستان ازنا:دكتر قيصري شبانه روزي با توجه به سختي مبارزه با كرونا كارها را پيش بردند.

      خانم دكتر پولادوند فعال در عرصه ميداني هستند تعهد ،تخصص ،دلسوز بودن و پيگيري كردن امور ، بارز ترين شاخصه هايي است كه از او سراغ داريم .

      همكاريهاي همه جانبه مسئولين دانشگاه علوم پزشكي لرستان با شبكه بهداشت و درمان شهرستان ازنا و ديگر دستگاههاي دولتي در منطقه در سطح بسيار خوبي در حال انجام است و حمايت هاي دكتر نيكبخت همچنان مستمر مي باشد و مساعدت هاي ايشان در مبارزه با كرونا همچنان ادامه دارد .دكتر قيصري رئيس سابق شبكه بهداشت و درمان شهرستان ازنا:عملكرد دوران مديريتي من حاصل فعاليت جمعي پرسنل شبكه بهداشت و درمان شهرستان ازنا بود .

      حمايت هاي دكتر نيكبخت و مساعدت هاي ايشان و همكاري هاي سيستم هاي اداري در كنترل ويروس كرونا موثر بوده است .

      با شرايط سخت سيل سال گذشته و‌كوويد ۱۹پيوسته شبكه بهداشت و درمان شهرستان ازنا رو به جلو از لحاظ اضافه كردن بخش هاي درماني و بهداشتي و تجهيزاتي  و تامين نيروي انساني بوده است .

      شبكه بهداشت درمان شبكه ازنا رتبه هاي خوبي را در مراحل مختلف از لحاظ عملكردي داشته است و اين نشان از رشد و بالندگي در همه عرصه ها بوده است .

      دكتر سميه پولادي سرپرست شبكه بهداشت و درمان شهرستان ازنا:از حسن اعتماد دكتر نيكبخت رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان تشكر مي كنم و اميدوارم در مأموريت هاي محوله اي كه ابلاغ شده است تمام توان خود را براي خدمت به مردم بكار ببندم .

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543316 آخرین به روزرسانی: 30 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.50174999237061 seconds.
memoryUsage : 6929Kb