چهارشنبه،29 فروردين 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • دويست و نود و چهارمين نشست هيات رئيسه دانشگاه علوم پزشكي استان برگزار شد
      كد خبر: 20112
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۹/۰۸/۲۱
      تعداد بازديد: 240

      دويست و نود و چهارمين نشست هيات رئيسه دانشگاه علوم پزشكي استان برگزار شد

       

      دويست و نود و چهارمين نشست هيات رئيسه دانشگاه علوم پزشكي استان به رياست د‌كتر نيكبخت رئيس دانشگاه و با حضور اعضا ، صبح امروز در سالن اجتماعات حوزه ي رياست برگزار شد .

      در اين نشست حجت الاسلام والمسلمين مرتضي حسيني مسئول دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه با اشاره به مجاهدت كادر بهداشت و درمان استان در مقابله با كرونا ويروس گفت : اين جانفشاني ها و مجاهدت هاي شما و ديگر پرسنل دانشگاه علوم پزشكي استان ، جهاد در راه خداست و قطعا ثوابش از هفتاد سال عبادت نزد خداوند بيشتر خواهد بود .

      وي ضمن طلب عافيت براي كليه بيماران كرونايي گفت : به زودي شاهد نصرت خداوند خواهيم بود و اميدواريم راه نجاتي براي اين بيماري جديد پيدا شود .

       

      مسئول دفتر نهاد با اشاره به انتخابات رياست جمهوري آمريكا ، بيان داشت : كساني كه مدعي دموكراسي اند و با راي الكترال انتخاب مي شوند ؛ هم اكنون با هم دچار بحث و جدال شده اند و با يك برخورد دوگانه به قضايا نگاه مي كنند .  

       

        دكتر نيكبخت رئيس دانشگاه علوم پزشكي استان در نشست هيات رئيسه دانشگاه با اشاره به بحث نيروي انساني و توسعه منابع دانشگاه اظهار داشت : اقدامات خوبي در اين حوزه صورت گرفته است و به زودي شاهد تحول ، نظم و اثربخشي آن با مديريت و برنامه ريزي دقيق معاون توسعه خواهيم بود .

        رئيس دانشگاه با بيان اينكه گاهي جابجايي نيروها باعث خير و بركت است ؛ گفت : بازديد از كليه پايگاه هاي بين جاده اي در اين مدت كوتاه مديريتي دكتر صفدري در ۱۱۵ به خوبي صورت گرفته است و انتظار مي رود از نظر تجهيزاتي نيز كليه پايگاه هاي بين جاده اي استان مورد بررسي قرار بگيرند تا مشكلات موجود اورژانس پيش بيمارستاني مرتفع شود ؛ زيرا نجات جان افراد حادثه ديده براي ما بسيار حائز اهميت است .

      دكتر نيكبخت با اشاره به بحث كرونا و هزينه هاي سنگين درمان كوويد ۱۹ اظهار داشت : اگر بتوانيم با مديريت صحيح هزينه هايمان را كاهش بدهيم ؛ قطعا بهتر مي توانيم در بحث پيشگيري ، نظارت ، تشخيص زودرس و مديريت تخت هاي بيمارستاني و حتي بحث تكميل پروژه هاي عمراني با اولويت ساخت مراكز بهداشتي و درماني ، راه اندازي آزمايشگاه ، بخش زايشگاه ، ICU ، تهيه دارو و تهيه تجهيزات مورد نياز مراكز درماني خود اقدام نماييم

        در پايان اعضا هيات رئيسه نكته نظرات ، پيشنهادات و گزارشي از اقدامات صورت گرفته در حوزه كاري خود را بيان نمودند و ادامه جلسه براي بررسي درخواست هاي رسيده به جلسه بعد موكول شد .

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543308 آخرین به روزرسانی: 29 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.50752091407776 seconds.
memoryUsage : 7981Kb