شنبه،01 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • فعاليت 2355 تيم در قالب طرح شهيد حاج قاسم سليماني در استان لرستان
      كد خبر: 20371
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۰/۰۱
      تعداد بازديد: 267
      مسئول سازمان بسيج جامعه پزشكي سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:

      فعاليت 2355 تيم در قالب طرح شهيد حاج قاسم سليماني در استان لرستان

      مسئول سازمان بسيج جامعه پزشكي سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: 2355 تيم در قالب طرح شهيد حاج قاسم سليماني در استان لرستان فعال هستند.

      عبدالوحيد ملك آرا، در گفتگو با خبرنگار وبدا ضمن تبريك به مناسبت  ولادت باسعادت بانوي نور و ايثار، حضرت زينب كبري (س) و روز پرستار اظهار داشت: همراهي و ايثار جامعه پرستاري در سال هاي گذشته به خصوص در دوران دفاع مقدس، شاهدي محكم از هدفمندي و تعهد اين گروه فرهيخته مي باشد، ارزش و اهميت كار اين قشر زحمتكش وقتي آشكار و نمايان مي شود كه بدانيم توسعه پايدار بر محور انسان سالم استوار است و امروز جامعه پرستاري مبدّل به نيروي عظيمي گشته كه مسئوليت پر ارزش خود را با انگيزه هاي الهي در را ه مبارزه با ويروس منحوس كرونا و رسيدگي ايثارگرانه و شبانه روزي جهت خدمت رساني به بهبودي بيماران كرونايي به انجام رسانده است و وسعت حضور شان از جاي جاي مراكز درماني و بهداشتي در ايران تا مراكز كوچك امدادي در  جبهه مقاومت گسترده است.
      وي با اشاره به شروع طرح شهيد قاسم سليماني افزود: طرح محله محورشهيدسليماني با هدف پيشگيري و كنترل بيماري كوويد 19 از ابتداي آذرماه سالجاري همزمان با شروع هفته بسيج بصورت سراسري توسط سپاه، بسيج و دانشگاه علوم پزشكي به مرحله اجرا درآمد.
      ملك آرا، با بيان اينكه از اجراي اين طرح در شهرستان‌هاي استان لرستان از اول آذرماه سال جاري خبر داد و تصريح كرد:  اين طرح براساس تقصيمات قرارگاه عملياتي استاني در 138 محله با مشاركت 3170 نفر از بسيجيان در قالب 1344 تيم مراقبتي، 306 تيم نظارتي- 705 تيم حمايتي مسئول اجراي طرح شهيد حاج قاسم سليماني مشغول به انجام غربالگري، پايش و مراقبت رهگيري در استان لرستان در حال ارائه خدمت مي باشند.
      مسئول سازمان بسيج جامعه پزشكي سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان بيان داشت: 33 هزار بسته معيشتي در كليه نواحي شهرستانهاي استان جهت خانواده هاي بي بضاعت و كرونايي شناساي  شده در اين طرح توسط  كميته حمايتي بسيج سازندگي سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان توزيع شده است .
      وي بيان كرد: طرح شهيد حاج قاسم سليماني حاصل عقد يك تفاهم‌نامه بين سازمان بسيج مستضعفان و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي است و قرار است در قالب اين طرح استان‌ها و شهرستان‌ها به صورت محله و خانواده محور مورد ارزيابي قرار گيرند.
      مسئول سازمان بسيج جامعه پزشكي استان لرستان با اشاره به اينكه از زمان ايجاد محدوديت ها در استان  از اول آذر ماه  تا كنون، گفت: 22 درصد مرگ ومير- 56 درصد بستري- 55 درصد موارد مثبت در استان لرستان كاهش يافته است

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543316 آخرین به روزرسانی: 30 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 8.4436030387878 seconds.
memoryUsage : 7858Kb