جمعه،10 فروردين 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • آئين تكريم و معارفه در شبكه بهداشت و درمان شهرستان دلفان با حضور دكتر فرهادي مشاور رئيس و مدير حوزه رياست دانشگاه علوم پزشكي لرستان،دكتر مريم كوشكي معاون بهداشتي دانشگاه، در شبكه بهداشت و درمان شهرستان دلفان برگزار شد .
      كد خبر: 20689
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
      تعداد بازديد: 237

      آئين تكريم و معارفه در شبكه بهداشت و درمان شهرستان دلفان با حضور دكتر فرهادي مشاور رئيس و مدير حوزه رياست دانشگاه علوم پزشكي لرستان،دكتر مريم كوشكي معاون بهداشتي دانشگاه، در شبكه بهداشت و درمان شهرستان دلفان برگزار شد .

      در اين آئين از خدمات دكتر امير رضائيان تقدير و دكتر يوسف رضا جهانيان بعنوان  سرپرست جديد شبكه بهداشت و درمان شهرستان دلفان معرفي گرديد .
      در اين آئين دكتر فرهادي با تبريك سالروز  پيروزي شكوهمندانقلاب اسلامي ،ولادت حضرت زهرا سلام الله عليها ،روز زن و مادر اظهار داشت:انقلاب اسلامي ايران مردمي ترين انقلاب جهان در طول ادوار تاريخ بشريت بوده است و امروز بعنوان الگويي تمام عيار براي جهانيان تبديل شده است.
      دكتر فرهادي :طبق فرمايشات حضرت علي عليه السلام،تقوي و نظم را بايد سرلوحه همه كارها قرار داد چرا كه تقوا باعث جلوگيري از  تخلف خواهد شد .
      دكتر فرهادي:همه كاركنان دانشگاه علوم پزشكي لرستان موظفند مسئوليت پذيري را با تقوا و نظم در برنامه ها لحاظ كنند كه بهترين لباس ها ،لباس تقواي الهي است .
      دكتر فرهادي:آنچه كه بايد همه به آن ملزم باشيم وقت شناسي است كه باعث توسعه و پيشرفت در همه عرصه ها خواهد شد.
      دكتر فرهادي: پراكندگي جامعه عشايري در منطقه دلفان بسيار بالاست و سعي كرده ايم كه پايگاه هاي اورژانس آن را افزايش دهيم چنانچه داشتن اورژانس هوايي نيز از ضروريات اين شهرستان مي باشد
      دكتر مريم كوشكي :از وضعيت اجراي   شيوه نامه ها و نظارت‌هاي بهداشتي در شهرستان دلفان ابراز رضايت كرد و گفت :شهرستان دلفان در همه سطوح بهداشتي و در تحليل و بررسي در جايگاه بسيار خوبي قرار دارد و در دلفان بسيار خوب عمل شده است كه مديريت دكتر رضائيان و جهانيان در اين شبكه  مفيد و موثر بوده است كه در بحث مبارزه با ويروس منحوس كرونا نمونه گيري ها ،بيمار يابي ها،مراقبت هاو نظارتها و نظارت‌هاي بهداشتي محيط ها بسيار عالي بوده است.
      دكتر كوشكي :نگران پيك چهارم هستيم و از همه مردم ميخواهيم شيوه نامه هاي بهداشتي را رعايت كنند و نيروهاي عمل كننده  مبارزه با ويروس منحوس كرونا همچنان بيماريابي ها ،پروتكل ها و نظارت طرح محله محور را در نظر داشته باشند
      دكتر كوشكي هشدار داد :در شيبي ملايم تعداد بستري ها رو به افزايش است كه بايد با هوشياري مراقب باشيم
      در پايان دكتر رضائيان به ارائه گزارشي از عملكرد شبكه بهداشت و درمان شهرستان دلفان قبل و بعد از شيوع ويروس كرونا پرداخت و به تشريح مسائلي همچون  بهينه سازها ،تجهيز، تغيير در ساختار فيزيكي بيمارستان اين سينا و بازسازي   icu وccu و سيستم فاضلاب بيمارستاني پرداخت و گفت :
      از ابتداي شيوع ويروس كرونا تا كنون در كنار مردم بوده ايم و از هر لحاظ سعي كرده ايم براي سلامت مردم در سال كرونايي سخت و طاقت فرسا هماهنگ با مجموعه دانشگاه علوم پزشكي لرستان حركت كنيم .
      دكتر جهانيان نيز از حسن اعتماد دكتر نيكبخت رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان تقدير كرد و بيان داشت : با هم انديشي و هم افزايي و استفاده از تجارب گذشته بسوي خدمت و‌حل مشكلات شبكه بهداشت و درمان شهرستان دلفان خواهم رفت و  با هماهنگي و برنامه ريزي وارد ميدان خدمت شده ام تا بتوانم در ارائه خدمات سلامت به مردم گامهايي موثر بردارد.

       

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543263 آخرین به روزرسانی: 08 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 1.1652150154114 seconds.
memoryUsage : 6810Kb