يکشنبه،02 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • دكتر نيكبخت: انقلاب اسلامي ايران باعث رشد و توسعه فرهنگ اسلامي و اقتدار مسلمانان از شرق تا غرب عالم شده است .
      كد خبر: 20692
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۱/۱۸
      تعداد بازديد: 126
      دكتر محمدرضا نيكبخت درآئين افتتاح پروژه هاي درماني شهرستان سلسله :

      دكتر نيكبخت: انقلاب اسلامي ايران باعث رشد و توسعه فرهنگ اسلامي و اقتدار مسلمانان از شرق تا غرب عالم شده است .

      دكتر نيكبخت:امروز انقلاب اسلامي ايران و نظام مقدس جمهوري اسلامي در اوج قدرت و اعتبار جهاني است و با همه مشكلاتي كه استكبار جهاني پيش روي انقلاب اسلامي با توطئه‌ها و تحريم ها گذاشته اما همچنان ملت مسلمان ايران با اقتدار در برابر ايادي  آنها ايستاده است و آنها را متحمل شكست حداكثري كرده است .
      دكتر نيكبخت:رژيم جعلي ، رژيم منحوس اشغالگر قدس در برابر ملت مسلمان ايران و انقلاب اسلامي به بن بست كامل رسيده است و ايستادگي ما مشت محكمي بر دهان ياوه گويان كاخ سفيد و رژيم اشغالگر قدس بوده است .
      در زمينه مبارزه با ويروس منحوس كرونا كادر درماني دانشگاه علوم پزشكي لرستان  در كنار مردم بوده اند و با از جان گذشتگي و ايثار  براي تامين سلامت مردم تا مرز شهادت پيش رفته اند .
      دكتر يحيي ابراهيمي نماينده مردم سلسله و دلفان در مجلس شوراي اسلامي  با اعتباري ارزشمندي كه در جايگاه خانه ملت و كمسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي دارد تلاش هايي ماندگار براي مردم دلفان ،سلسله و سراسر استان لرستان انجام داده است  كه اين خدمات ارزشمند و همكاري هاي ايشان با دانشگاه علوم پزشكي لرستان در مبارزه با كوويد ۱۹از حافظه مردم پاك نخواهد شد .
      دكتر نيكبخت :دكتر ابراهيمي ،موثر ،مفيد و كارا در ميدان تعامل با دانشگاه علوم پزشكي لرستان در خدمت به مردم خوش درخشيده است .
      دكتر نيكبخت :دكتر حمزه حسني رئيس شبكه بهداشت و درمان شهرستان سلسله تمام وقت در اختيار شبكه است و تلاش هاي مجدانه ايشان را از نزديك زير نظر داريم .
       دكتر نيكبخت :نقش موثر و ثمر بخش هيات رئيسه دانشگاه علوم پزشكي لرستان بصورت فعال و مستمر در همه جوانب مشهود است .
      دكتر نيكبخت:پرداخت مطالبات  كاركنان و پرسنل دانشگاه علوم پزشكي لرستان به هيچ وجه قابل مقايسه با قبل نيست  
      دكتر نيكبخت :مقام عالي وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي جمهوري اسلامي ايران نسبت به مطالبات مردم لرستان در حوزه سلامت كاملا آگاه است و همواره به فكر رفع مشكلات مردم لرستان در حوزه بهداشت و درمان بوده است و با تعامل سازنده اي كه با وزرات بهداشت و درمان داريم افق هاي خوبي را براي آينده بهداشت و درمان استان لرستان متصور هستيم .
      دكتر نيكبخت :در  هيچ برهه اي از تاريخ بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشكي لرستان سطح تجهيزات  درماني در استان لرستان اينگونه رشد تصاعدي نداشته كه اين همه مرهون تلاش و پيگيري هاي موجود مي باشد

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543318 آخرین به روزرسانی: 30 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.52245998382568 seconds.
memoryUsage : 6804Kb