جمعه،07 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • دوره آموزشي ، توجيهي امر به معروف و نهي از منكر در دانشگاه علوم پزشكي استان لرستان برگزار شد
      كد خبر: 20899
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
      تعداد بازديد: 187

      دوره آموزشي ، توجيهي امر به معروف و نهي از منكر در دانشگاه علوم پزشكي استان لرستان برگزار شد

      دوره آموزشي ، توجيهي امر به معروف و نهي از منكر دانشگاه علوم پزشكي استان با محوريت حجاب ، عفاف و نماز به رياست دكتر نيكبخت رئيس دانشگاه و با حضور مسئول دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه ، روساي شبكه ها و مديران ستادي ، عصر امروز به صورت ويدئو كنفرانس برگزار شد .
       در اين نشست حجت الاسلام والمسلمين سيد مرتضي حسيني مسئول دفتر نهاد با بيان اينكه مساله ي حجاب و عفاف يك مساله ي گسترده است ؛ اظهار داشت : بحث حجاب و عفاف و پوشش فقط مخصوص رعايت حجاب و حفظ پوشش براي زنان نيست ؛ بلكه يك امر كلي است و پوشش آقايان را نيژ شامل مي شود .
      وي افزود : با مساله ي ححاب و عفاف و حتي بحث نماز ، خوب برخورد كنيد و همچنين در امر به معروف و نهي از منكر نيز با حرارت و داشتن روحيه  ي مناسب  ، سعي كنيد با حفظ ارزش هاي اسلامي و انقلابي ، مشكلات را حل نماييد تا دچار مشكلات لاينحل نشويد .
       مسئول نهاد با اشاره به بحث كرونا ويروس گفت :  از نظر تعداد مبتلايان ، جز استان هاي اول در كشور هستيم و از نظر مرگ و مير و تعداد بهبود يافتگان وضعيت استان لرستان نسبت به ديگر استان ها بهتر است ؛ لذا جا دارد از كادر بهداشت و درمان استان ، تشكر ويژه صورت بگيرد كه الحق والانصاف در بحث مقابله با كوويد ۱۹ ، بهداشت و درمان استان خوب ورود پيدا كرد .
       در ادامه ي برگزاري اين نشست دكتر نيكبخت با اشاره به اينكه مطالعه ي تاريخ اسلام و سبك زندگي ائمه (ع) ، براي ما بسيار حائز اهميت است ؛ گفت : امام جماعات مراكز ، با مطالعه ي تاريخ اسلام و با مسلط شدن بر مسائل سياسي روز ، مي توانند در  بين دو نماز راجع به تاريخ اسلام و مباحث تازه صحبت كنند و اين كار در عصر جديد با مطالعه ي زياد و تسلط بر دانش روز ، تحقق مي يابد .
      در پايان ، در خصوص اقدامات صورت گرفته و ديگر مسائل منطبق بر دستورالعمل هاي اجرايي اين شورا و بالاترين مقام پاسخگو به مسائل مختلف ححاب و عفاف ، اقامه نماز و نحوه ي پوشش در بيمارستان ها ، بحث و تبادل نظر شد .

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543336 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 1.3781630992889 seconds.
memoryUsage : 6799Kb