جمعه،07 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • نشست هيات رئيسه دانشگاه علوم پزشكي لرستان با حضور دكتر هوشمند دبير شوراي آموزش دندانپزشكي و تخصصي وزارت بهداشت برگزار شد
      كد خبر: 20962
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      تعداد بازديد: 195

      نشست هيات رئيسه دانشگاه علوم پزشكي لرستان با حضور دكتر هوشمند دبير شوراي آموزش دندانپزشكي و تخصصي وزارت بهداشت برگزار شد

      نشست هيات رئيسه دانشگاه علوم پزشكي لرستان با حضور دكتر هوشمند دبير شوراي آموزش دندانپزشكي و تخصصي وزارت بهداشت ، عصر امروز در سالن اجتماعات حوزه رياست دانشگاه برگزار شد .
       در اين نشست كه محور بحث آن بررسي وضعيت دانشكده دندانپزشكي ، تهيه تجهيزات دندانپزشكي ، راه اندازي اورژانس دندانپزشكي و رفع مشكلات حوزه بهداشت دهان و دندان استان بود ؛ بر نقش تربيت دانشجو ، افزايش اعضا هيات علمي ثابت ، آموزش علوم‌دندانپزشكي ، راه اندازي واحد اورژانس دندانپزشكي در برخي بيمارستان ها و افزايش فضاهاي علمي و آموزشي دانشكده براي ارائه ي خدمات مناسب تر به مردم و همشهريان عزيز تاكيد شد .
      دكتر نيكبخت رئيس دانشگاه با بيان اينكه همه بايد كمك كنيم تا دانشكده ي دندانپزشكي به يك دانشكده ي استثنايي و تخصصي در منطقه تبديل شود ؛ گفت : ما مصصم بوده و سعي مي كنيم كه بيشتر به اين دانشكده كمك شود تا اقداماتي موثر و اثرگذار با تشريف فرمايي دكتر هوشمند و دكتر حيدري كه لطف كرده به استان لرستان آمده اند ؛ تحقق يابد .
       در اين نشست دكتر كامران آزادبخت رئيس دانشكده دندانپزشكي با ارائه گزارشي از وضعيت فعلي دانشكده ، اعضا هيات علمي ، تعداد دانشجويان ، تعداد يونيت هاي دندانپزشكي و ديگر فعاليت هاي علمي و آموزشي  صورت گرفته در اين حوزه ، بر افزايش دوره هاي فلوشيپ و تعهد خاص براي دخيل دادن برنامه هاي علمي و آموزشي ، طرح سوال و چاپ پمفلت هاي آموزشي با همكاري وزارت بهداشت براي ارائه خدمات مناسب تر به مردم را ، امري ضروري دانست .  
        خانم دكتر ندري معاون آموزشي دانشگاه علوم پزشكي استان در اين نشست ، بر فراخوان جذب اعضا هيات علمي به صورت ويژه و حمايت دكتر هوشمند و تيم وزارتي براي رسيدن به اهداف علمي و آموزشي و افزايش اعضا هيات علمي ثابت دانشكده دندانپزشكي ، تاكيد كرد .
       خانم دكتر كوشكي معاون بهداشت دانشگاه نيز با ارائه گزارشي از حوزه بهداشتي دانشگاه ؛ گفت : در سطح بهداشت ، تعداد ۵۵ نفر دندانپزشك در مراكز روستايي و شهري ما مشغولند كه ۱۹ نفر در مراكز شهري و ۳۶ نفر در مراكز روستايي مشغولند .
       دكتر نظري نيز با اشاره به دستورالعمل هاي كشوري راه اندازي واحدهاي دندانپزشكي در بيمارستان هاي دولتي و كمبود نيروي دندانپزشكي ؛ گفت : مردم از نظر اقتصادي و معيشيتي در وضعيت ضعيفي قرار دارند لذا با استفاده از نيروهاي طرحي بايد توجه ويژه اي به راه اندازي واحدهاي اورژانس دندانپزشكي در بيمارستان ها صورت گيرد و به منظور ارائه خدمات اوليه به عموم مردم ، بايد واحدهاي دندانپزشكي اورژانس توسعه و تقويت شوند .
       در پايان اين نشست ، دكتر هوشمند دبير شوراي آموزش دندانپزشكي و تخصصي وزارت بهداشت با بيان اينكه در ارزيابي هاي به عمل آمده از دانشكده ، شما دانشجويان خوبي داريد ؛ گفت : در ارزيابي هاي به عمل آمده و رصد فعاليت هاي علمي ، آموزشي و بررسي مشكلات موجود در دانشكده ي دندانپزشكي كه ديروز صورت گرفت ؛ از نظر علمي در اين دانشكده دانشجويان بسيار خوبي وحود دارد و شما يك اعضاي هيات علمي جوان و با انگيزه اي داريد كه فعاليت هاي علمي و آموزشي را در دانشكده دنبال مي كنند .  
        دكتر هوشمند با اشاره به اينكه دانشكده دندانپزشكي بالقوه بايد به ارائه خدمات علمي و آموزشي بپردازد ؛ اظهار داشت : نگاه به دانشكده دندانپزشكي بايد يك نگاه مثبت باشد و سه سال بعد از اينكه موافقت اصولي را اخذ كرد ؛ بايد موافقت قطعي گرفته شود و تاكيد بر ارائه خدمات علمي و آموزشي توامان نيز داشته باشد .
       دكتر هوشمند با اشاره به نقش آموزش و ايحاد فضاهاي مناسب براي ارائه خدمات مناسب تر به مردم افزود : فضاي آموزشي را به سمت ارائه خدمات آموزشي ، درماني ببريد و به عنوان يك نقش ملي و استاني به آن عمل كنيد تا سواد سلامت حامعه را بالا برده و موفق شويد
       وي استفاده از پمفلت ها و پكيج هاي آموزشي را در حوزه بهداشت و درمان استان را مهم دانست و گفت : از ظرفيت هاي ارتباطات ، اطلاع رساني و دادن آموزش هاي لازم به مردم ، استفاده نماييد .  
       در اين نشست تصميماتي اساسي در راستاي تحقق اهداف سازماني دانشگاه براي رسيدن به اهداف مورد نظر دانشكده دندانپزشكي استان اتخاذ و مصوب گرديد .

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543328 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.64446187019348 seconds.
memoryUsage : 6816Kb