شنبه،01 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • سرپرست جديد شبكه بهداشت و درمان شهرستان بروجرد معرفي شد
      كد خبر: 21083
      تاريخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
      تعداد بازديد: 642

      سرپرست جديد شبكه بهداشت و درمان شهرستان بروجرد معرفي شد

      در اين آئين دكتر نادر طرهاني نژاد معاون توسعه و مديريت منابع انساني دانشگاه علوم پزشكي لرستان با تبريك ميلاد با سعادت ولي عصر و الزمان حضرت مهدي موعود عجل الله تعالي فرجه الشريف اظهار داشت : با هماهنگي  كه بين مسئولين دانشگاه علوم پزشكي لرستان ،نمايندگان مردم بروجرد در مجلس شوراي اسلامي و مهندس گودرزيان فرماندار سخت كوش  وجود دارد ،توانسته ايم در يك مسير با هم فكري و هم افزايي در جهت خدمت به مردم بروجرد گامهاي موثر و چشمگيري برداريم .
      خدمتگزاري به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و مردم فهيم و با فرهنگ بروجرد فرصتي بسيار مهم است كه نصيب هر مسئولي نخواهد شد و بايد با توجه به درك اين موقعيت مهم به وظائف خود در جهت رضايتمندي مردم در عرصه سلامت كاملا عمل كرد .
      دكتر طرهاني نژاد :شبكه بهداشت و درمان شهرستان بروجرد نيروهاي فعال وبسيار  توانمندي دارد كه با استفاده درست از اين نيروها و  مديريت منابع انساني مي توان در پيشبرد كارها و در راستاي خدمت به مردم موفق عمل كرد  و در اين زمينه دانشگاه علوم پزشكي لرستان با تمام توان در خدمت مردم بروجرد براي تحقق برنامه هاي عرصه سلامت  خواهد بود.
      دكتر طرهاني نژاد با تشريح عملكرد بي نظير دكتر نيكبخت رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان گفت :
      دكتر نيكبخت رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان از لحاظ پيگيري و به نتيجه رساندن اهداف مختلف در عرصه سلامت زبانزد تمام كشور شده است و حضور پر  بركت ايشان در استان لرستان و دانشگاه علوم پزشكي عميقأ اثر بخش بوده است كه باعث شده است دانشگاه عليرغم همه تحريم هاي ظالمانه استكبار جهاني و شيوع كرونا قدرتمند بسوي پيشبرد اهداف از پيش تعيين شده حركت كند .
      دكتر طرهاني نژاد:با حضور دكتر نيكبخت در دانشگاه مطالبات در همه سطوح با دقت پيگيري  و پرداخت شده است و از سال ۱۳۸۲تا كنون  اينگونه تمامي مطالبات به مسير انتهايي پرداخت نرسيده اند كه اينها همه مرهون زحمات شبانه روزي دكتر نيكبخت و پيگيري هاي خستگي ناپذير ايشان در وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشكي مي باشد كه راه را براي توسعه تجهيزاتي دانشگاه نيز همچنان باز نگه داشته است كه بكلي مي توان گفت آرزوهاي خيلي از مديران و مسئولين دانشگاه  و مردم لرستان را در جهت تحقق تجهيز شبكه ها را بر آورده كرده است .
      دكتر طرهاني نژاد :هم اكنون همه شبكه هاي بهداشت و درمان در استان  به دستگاههاي ام آر آي و سي تي اسكن مجهز شده اند و برخي ها هم در انتظار نصب بسر مي برند كه در ماه‌هاي اخير نصب و تعيين تكليف خواهند شد .
      دكتر سپهوند معاون دانشجويي فرهنگي دانشگاه علوم پزشكي لرستان نيز با تبريك ميلاد حضرت مهدي موعود عجل الله تعالي فرجه الشريف اظهار داشت :
      همه بايد در پي فرمانبرداري از فرامين الهي و تاسي از ائمه معصومين عليهم‌السلام باشيم
      دكتر سپهوند :مسئوليت پذيري يعني پاسخگويي ،و تحول يك امر عادي است كه خود رمز پويايي هر سيستم اداري مي باشد .
      دكتر سپهوند:بايد براي رفع اساسي  مشكلات جامعه با برنامه و هدفمند جلو برويم و عمل صالح را مد نظر خود داشته باشيم
      در ادامه دكتر احمدي تاري رئيس سابق شبكه بهداشت و درمان شهرستان بروجرد از حسن اعتماد دكتر نيكبخت رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان در زمان تصدي مسئوليت خود تقدير كرد و از حمايت هاي ايشان و معاونين دانشگاه علوم پزشكي لرستان نيز بواسطه هماهنگي ها لازم  و پشتيباني هاي بعمل آمده تشكر كرد .
      دكتر ثروتي سرپرست جديد شبكه بهداشت و درمان شهرستان بروجرد:
      افتخاريست براي من كه در شهر علم و فرهنگ مسئوليت خدمت به مردم را در عرصه بهداشت و درمان به عهده گرفته ام و با هماهنگي و همياري جلو خواهيم رفت و نهايت كار ما رضايتمندي مردم و مجموعه همكاران در شبكه بهداشت و درمان شهرستان بروجرد خواهد بود .
      در پايان از زحمات دكتر احمدي تاري تقدير و حكم مسئوليت سرپرستي شبكه بهداشت و درمان شهرستان بروجرد به دكتر امين ثروتي با امضا دكتر نيكبخت رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان توسط دكتر طرهاني نژاد به ايشان ابلاغ و اعطاشد

       

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543316 آخرین به روزرسانی: 30 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.5477659702301 seconds.
memoryUsage : 7872Kb