شنبه،11 فروردين 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • هيچكس بهتر از شما ، دلسوز مردم شريف استان لرستان نيست
      كد خبر: 21086
      تاريخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۱/۱۱
      تعداد بازديد: 331
      دكتر عبدالهيان در نشست ستاد كرونا دانشگاه علوم پزشكي استان بيان داشت :

      هيچكس بهتر از شما ، دلسوز مردم شريف استان لرستان نيست

      دكتر عبداليهان رئيس مركز حراست و نماينده مقام عالي وزارت در طرح شهيد سليماني با اشاره به موتور محركه و استفاده از نيروهاي ماهر و اثرگذار در مديريت ، اظهار داشت : توجه به زير ساخت ها و كارآمدي نيروي انساني كه موتور محركه يك كشور محسوب مي شود مي تواند در مديريت ، نقشه راه و سياست هاي كلان ما تاثيرگذار باشد .
       وي افزود :  داشتن سند راهبردي و نقشه راه در سطح مديريتي براي دانشگاه و حتي جداگانه براي هر شهرستاني مي تواند براي دانشگاه شما كارساز باشد و اگر چنين نقشه راهي در سطح كلان و در سطح شهرستان هاي استان وجود نداشته باشد ؛ قطعا با مشكلاتي مواجه خواهيد شد و هيچكس دلسوز تر از شما براي مردم استان وجود ندارد .
       عبدالهيان در ادامه ي سخنانش با اشاره به اينكه در وزارت بهداشت از نيروهاي انساني متخصص و كارآمد استفاده مي شود ؛ بيان داشت : توجه به زيرساخت ها و استفاده  از نيروي انساني ماهر براي به حركت در آوردن چرخ هاي مديريت ، بر اساس يك سري معيارهاي علمي ضروري است تا چرخ هاي توسعه ي كشور به خوبي بچرخند و شما هم قطعا با كمك نيروهاي متخصص ، اعضا هيات علمي و تيم مديريتي پرتلاشي كه داريد ، در دانشگاه موفق خواهيد شد .
         وي افزود : قرار است براي ساخت و فعاليت  ۶۰ مركز درمان بستر در كشور ، اعتباراتي با فعاليت ۱۰ تخت و حضور پزشك متخصص داده شود لذا با نگاه مديريتي ، سياست گذاري دقيق و پيگيري لازم ، مي توانيد بخشي از اين اعتبارات را براي استان بگيريد .
        دكتر عبدالهيان با اشاره به اجراي طرح شهيد سليماني كه از آذرماه سال گذشته شروع شده ؛ اظهار داشت : هدف از اجراي طرح شهيد سليماني اين بود كه خط مقابله با كرونا ويروس به بيرون از بيمارستان ها كشيده شود تا بتوانيم با تلاش مضاعف ، بيماران را شناسايي ، قرنطينه و كار مداواي آنان را به سرانجام برسانيم .
       وي افزود  : اجراي اين طرح يك اميد ، اقتدار و رزمايشي بود كه كارهاي جمعي را محك زد و ما توانستيم تا حدودي با محوريت دانشگاه هاي علوم پزشكي سراسر كشور ، اوضاع را كنترل كرده و موفقيت هايي را در بحث مقابله با كرونا كسب نماييم  .
        وي گفت : استاندار لرستان ، سردار كشكولي و نيروهاي هلال احمر استان ، انصافا دلسوزانه همراهي خيلي خوبي را با رياست دانشگاه ، معاونين وي و تيم مديريتي دانشگاه داشته اند و انسان خوشحال مي شود كه يك همدلي و همراهي خيلي خوبي در استان لرستان وجود دارد .

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543263 آخرین به روزرسانی: 08 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 1.6753439903259 seconds.
memoryUsage : 6802Kb