جمعه،07 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • پيام دكتر محمدرضا نيكبخت رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان بمناسبت هفته سلامت
      كد خبر: 21190
      تاريخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۲/۰۶
      تعداد بازديد: 159

      پيام دكتر محمدرضا نيكبخت رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان بمناسبت هفته سلامت

      اهميت راهبردي و بسيار مهم  موضوع  سلامت براي  مسئولين نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و آحاد جامعه اسلامي مان آشكار است تا جايي كه چرخه  اجتماعي ،فرهنگي ،سياسي ،اقتصادي كشورمان ، با مقوله سلامت پيوندي ناگسستني دارد .
      وفاق ملي و همدلي و مشاركت اجتماعي بالا در عرصه سلامت ضامن اقتدار ديگر بخش هاي جامعه است  و در نظام اسلامي  آموزه هاي ديني و مذهبي نيز در عرصه سلامت تاثير بسزايي در اين رابطه داشته و دارند و همواره اين نهاد ها بعنوان بازوان قدرتمند فرهنگي نظام سلامت نقش اساسي خود را ايفا نموده اند .
      و ما نيز در اين راه همواره به ارتقا نظام شبكه بهداشت و درمان كشور و آموزش و فراگيري مراقبه هاي بهداشتي توجه داشته آيم تا نگاه عدالت محور در نظام سلامت نسبت به جامعه بيشتر از گذشته شكل بگيرد .
      در اين راه ابزار رسانه اي را براي فرهنگ سازي و آموزش اجتماعي در عرصه سلامت بكار گرفته ايم و با تكيه بر فرامين و منويات رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت الله العظمي امام خامنه اي مد ظله العالي مسير سياست هاي نظام سلامت را نصب العين خود داريم  و با توجه به شعار سال با پژوهش و تحقيق و تفحص ،و با هدايت منابع براي مقوله توليد و برداشتن موانع  در ميدان خدمت به مردم به دنبال سرافرازي در عرصه خدمتگزاري هستيم و در اين موج هاي شيوع كرونا با كادر درماني فداكار و با هديه دادن شهدايي همچون شهداي والا مقام انقلاب اسلامي همچنان در كنار انقلاب اسلامي  و مردم ايستاده اين تا فلسفه وجودي ما يعني خدمتگزاري به مردم را در سرلوحه كار خود قرار بدهيم .
      روزهاي بسيار سختي را پشت سر گذاشتيم و علاوه بر تحريم دارويي و تجهيزاتي دشمنان قسم خورده نظام اسلامي ،هرگز عرصه سلامت را رها نكرديم و با اتكال به خداوند و تجربه كادر درماني در اين زمينه  به زودي از همه اين سختي ها با توليد واكسن كوويد ۱۹در نوع مختلف كه حاصل انديشه ي  دانشمندان كشورمان است ،عبور خواهيم كرد و روز هاي ظفرمندانه اي در زمينه هوشمندي جوانان مومن  و انقلابي به زودي در مهار كوويد ۱۹رقم خواهد خورد .
      اينجانب فرارسيدن هفته سلامت را به همه پيشگامان اين عرصه بالاخص ايثارگران و فداكارانه دانشگاه علوم پزشكي لرستان تبريك مي گويم و تمام تلاش هاي شما را در زمينه خدمت به ملت مسلمان و قهرمان ايران و لرستان ارج مي‌نهيم



      دكتر محمدرضا نيكبخت
      رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543328 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 1.516939163208 seconds.
memoryUsage : 6803Kb