جمعه،07 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • دكتر محمود سهم الديني بعنوان سرپرست جديد شبكه بهداشت و درمان شهرستان كوهدشت معرفي شد .
      كد خبر: 21209
      تاريخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۲/۱۱
      تعداد بازديد: 408

      دكتر محمود سهم الديني بعنوان سرپرست جديد شبكه بهداشت و درمان شهرستان كوهدشت معرفي شد .

      در اين آئين دكتر علي فرهادي مشاور رئيس و مدير حوزه رياست دانشگاه علوم پزشكي لرستان،دكتر صالح آزاد بخت معاون درمان دانشگاه،دكتر فريدون دهقاني رئيس اداره بازرسي و ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات دانشگاه،ولي الله ياراحمدي مدير  حراست دانشگاه،و تني چند از مسئولين شبكه بهداشت و درمان شهرستان كوهدشت حضور داشتند .
      دكتر فرهادي :تلاش كرده ايم در يكسال گذشته تجهيزات درماني  تشخيصي و بخش هاي تازه اي را تقويت يا به شبكه بهداشت و درمان كوهدشت اضافه كنيم .
      دكتر فرهادي :در آينده نزديك شاهد نصب mri و ct scan در شهرستان كوهدشت خواهيم بود كه پيگيري هاي موفقيت آميز همچنان ادامه دارد .
      دكتر فرهادي بيمارستان رازي شهرستان كوهدشت تا دو ماه آينده فاز يك خود را پشت سر خواهد گذاشت و آماده ايم  كه فاز دوم آن را براساس نقشه از پيش طراحي شده  
      آغاز كنيم .
      دكتر فرهادي :كوهدشت در زمان شيوع كرونا به مراحل حاد و بحراني نرسيده است و دير تر از ديگر شهرها به وضعيت قرمز رسيد كه بايد با رعايت شيوه نامه هاي بهداشتي هر چه سريعتر شاهد تغيير وضعيت شيوع ويروس كرونا در كوهدشت باشيم .
      دكتر محمود سوري :تمام توان خود را صرف مبارزه با ويروس كرونا كرديم و دراين راه از تلاش هاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي شهرستان كوهدشت،بسيج و هلال احمر كه نهايت همكاري را داشتند سپاسگزارم .
      دكتر سهم الديني :مشكلات اساسي شبكه بهداشت و درمان شهرستان كوهدشت را از دير باز تا كنون ميشناسم و با همكاري همه جانبه و حمايت هاي دانشگاه علوم پزشكي لرستان و مسئولين  شهرستان به دنبال موفقيت و توسعه همه جانبه در زمينه بهداشت و درمان مي باشم.
      در پايان از خدمات دكتر سوري تقدير و حكم سر پرستي شبكه بهداشت و درمان شهرستان كوهدشت با امضا دكتر نيكبخت رئيس دانشگاه علوم پزشكي لرستان به دكتر  سهم الديني ابلاغ شد .

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543328 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.95405602455139 seconds.
memoryUsage : 6798Kb