يکشنبه،02 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • دعوت سازمان بسيج جامعه پزشكي براي حضور پرشور در انتخابات
      كد خبر: 21429
      تاريخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
      تعداد بازديد: 143

      دعوت سازمان بسيج جامعه پزشكي براي حضور پرشور در انتخابات

      سازمان بسيج جامعه پزشكي لرستان مردم بصيرت و ولايت مدار ايران را به حضور پرشور در انتخابات ۲۸ خردادماه دعوت كرد.
      متن پيام به شرح ذيل است:
      «زن و مرد و آن كس كه به حد رأي دادن قانوني رسيده واجب است اين مسئله كه در پاي صندوق‌هاي تعيين رئيس جمهوري حاضر بشوند و رأي بدهند. چنانچه سستي بكنيد، كساني كه مي‌خواهند اين كشور را به باد فنا بدهند، ممكن است پيروز شوند»
      امام خميني (ره)
      هم وطنان عزيز؛ ملت شريف ايران؛ جامعه شريف و فداكار حوزه سلامت
      امروز ما در آستانه تصميمي بزرگ براي كشورمان قرار داريم. سال‌ها مبارزه براي احقاق ارزش‌هاي مردم‌سالاري ديني بعد از تحمل سال‌ها حكومت فردي و خودكامه، امروز بيشتر از هر زمان ديگري به رأي ما به عنوان حافظ اصل جمهوريت احتياج دارد. حق رأي به عنوان ميراث بزرگ انقلاب اسلامي امروز در دستان ماست، پس بايد قوي‌تر از هر زمان در حفظ اين ميراث كوشا باشيم. سرنوشت ما به عنوان يك ملت چنان در هم تنيده است كه هر تصميم جمعي ما، نه تنها براي چهارسال بلكه براي سالهاي متمادي زندگي يكايك ما را تحت تأثير قرار خواهد داد. از اين رو استفاده از اين حق مدني براي بازتاب صداي مطالبات جمعي يك ملت اهميتي مضاعف دارد.

      تهديدهاي فزاينده عليه كشور ما لزوم حضور در صحنه همراه با حفظ وحدت و همگرايي ملي را بيش از پيش عيان مي‌كند چرا كه «حضور مردم، مانع تعرّض دشمن و براي مصونيت كشور است». ايران امروز، بيش از هميشه به دولتي هشيار، كارآمد و همه جانبه نگر براي عبور از بحران‌هاي پيش‌رو و ترميم اقتصاد احتياج دارد. رأي و مشاركت بالا در سطح كشور، نشانه‌اي از حمايت ملي از دولت منتخب و پشتوانه‌اي محكم براي ادامه راه پيشرفت و توسعه كشور و رسيدن ايران اسلامي به جايگاه حقيقي خود در جهان است.

      اصلح‌ترين فرد كسي است كه اجراي عدالت خصوصاً در حوزه سلامت مردم را محور برنامه‌هاي خود قرار داده و با شجاعت و ساده زيستي، فقر، فساد و تبعيض را مرتفع ساخته و با برخورداري از تقوا و شجاعت و ساده زيستي مسؤوليت رياست جمهوري را به عنوان تكليف الهي قلمداد كند.

      اصلح‌ترين فرد كسي است كه با استقلال رأي مرعوب و شيفته پيچيدگي‌هاي سيستم‌هاي اطلاعاتي دشمنان و معاندين نشده و مديريت اجرايي ساليان گذشته را با نگاهي عادلانه و بي طرفانه و در عين حال نقادانه و موشكافانه بررسي و نقاط ضعف را از ميان برداشته و نقاط قوت را تقويت نمايد.

      در پايان سازمان بسيج جامعه پزشكي لرستان بار ديگر از عموم مردم خصوصاً جامعه فرهيخته حوزه سلامت دعوت مي‌كند با حضور پرشور خود پاي صندوق‌هاي رأي به تمامي جهانيان نشان دهد كه بر بيعت بسته شده خود با امام و رهبري فرزانه انقلاب همچنان و تا ابد پايبند است

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543316 آخرین به روزرسانی: 30 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 2.2680420875549 seconds.
memoryUsage : 6801Kb