پنج شنبه،06 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • از حافظان سلامت ، پزشكان و داروسازان قدرداني شد
      كد خبر: 21715
      تاريخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۶/۰۲
      تعداد بازديد: 301
      به مناسبت روز پزشك و روز داروساز ؛

      از حافظان سلامت ، پزشكان و داروسازان قدرداني شد

      در اولين روز شهريور كه مصادف با روز پزشك مي باشد ؛ رئيس دانشگاه ، اعضا هيات رئيسه ، روساي بيمارستان ها ، رئيس نظام پزشكي استان ، رئيس مركز فوريت هاي پزشكي لرستان و مديران ستادي دانشگاه با دكتر خادمي استان لرستان ديدار نموده و گزارشي از عملكرد حوزه بهداشت و درمان استان و بحث كرونا را بيان نمودند .
       در اين نشست كه در سالن اجتماعات استانداري لرستان برگزار شد؛ دكتر خادمي ضمن تبريك روز پزشك و داروساز ، اظهار داشت : حفظ سلامت يك امر بديهي است و لذا پزشكان از اهميت و جايگاه بالايي برخوردارند.
       وي افزود: در اين شرايطي كه جامعه دارد با كرونا مقابله مي كند ؛ پزشكان ما به عنوان گروهي  كه مرجع بوده و در همه جا حضوري دائمي و اثر گذار داشته و دارند ؛ باعث افتخار است كه در بحث كرونا و از نظر كمبود دارو و تجهيزات ، كمبود تخت و كمبود دستگاه هاي اكسيژن ساز ، استان ما با مشكل خاصي روبرو نشد .
       دكتر خادمي امنيت و سلامت را دو نعمت مجهولي دانست كه اگر نباشند جامعه و آحاد مردم سلامتي ، اقتصاد و امنيت شان به مخاطره مي افتد .
       استاندار لرستان كمك به دانشگاه علوم پزشكي استان را در زمينه اتمام پروژه هاي عمراني و بحث تجهيزات و ديگر دستگاه هاي حياتي براي بيمارستان ها را مهم دانست و گفت : مجموعه ي استانداري از هيچ كوششي در بحث عمراني و تجهيزاتي دريغ نخواهد كرد هر چند كه مجموعه ي بهداشت و درمان استان در بحث كرونا خوش درخشيد .
       در ادامه رئيس دانشگاه گزارشي از عملكرد حوزه سلامت استان را ارائه و بيان داشت :با شيوع بيماري كرونا كه فشار زيادي روي دوش كادر بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشكي استان گذاشته ؛ هم اكنون ۱۵۰۰ تخت در اشغال بيماران كرونايي مي باشد و كادر بهداشت و درمان استان دارند با تمام توان در راه ارائه خدمت صادقانه به مردم گام بر مي دارند.
       دكتر نيكبخت با بيان اينكه هم اكنون يك خبر جديد از دانشگاه علوم پزشكي لرستان به دست بنده رسيده است ؛ بيان داشت: دانشگاه علوم پزشكي استان لرستان در مجموع موفق به كسب دو رتبه ي ارزشمند اول و دوم در كميته ساماندهي تحقيقات كوويد ۱۹ در كشور و بهترين هاي پژوهش در اين حوزه گرديده است .
       وي استفاده از ظرفيت هاي خوب دانشگاه ، اخذ مجوز ۴ رشته تخصصي دندانپزشكي ، پايين بودن ميانگين فوتي هاي استان بر اثر كرونا در مقايسه با ميانگين فوتي هاي كرونا در كشور ، حضور به موقع پزشكان بالاي سر بيماران و ارائه ي خدمات تخصصي به مردم در كنار ويزيت و مداواي بيماران كرونايي را تنها بخشي از فعاليت حوزه بهداشت و درمان استان در اين شرايط سخت كرونايي دانست. 

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543326 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.45684385299683 seconds.
memoryUsage : 6803Kb