پنج شنبه،09 فروردين 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • ديدار صميمي اعضاي نظام پزشكي استان با دكتر بهرام دلفان سرپرست دانشگاه علوم‌ پزشكي
      كد خبر: 22304
      تاريخ انتشار: ۱۴۰۰/۰۹/۰۳
      تعداد بازديد: 293

      ديدار صميمي اعضاي نظام پزشكي استان با دكتر بهرام دلفان سرپرست دانشگاه علوم‌ پزشكي

      اعضاي نظام پزشكي استان عصر امروز با دكتر بهرام دلفان سرپرست دانشگاه علوم‌ پزشكي استان ديدار و در خصوص مسائل و مباحث روز حوزه ي سلامت و ساختمان جديد نطام پزشكي استان لرستان بحث و تبادل نظر نمودند.
      در اين ديدار دكتر بهرام دلفان ضمن تاكيد بر اشتغال زايي و استفاده از ظرفيت هاي خوب نظام پزشكي و حوزه سلامت استان ، بيان داشت: جامعه پزشكي و كلا حوزه سلامت مي تواند در بخش اشتغال زايي استان سرمايه گذاري كند .
       وي افزود: اگر نياز باشد جلساتي به صورت دوره اي برگزار گردد و مسائل مهم جامعه پزشكي استان را مطرح نماييد و عمده ترين اقدامات و كارهايي كه مي شود در راستاي بهبود اوضاع انجام داد ؛ در آن جلسه بيان گردد كه در نهايت اوضاع از قبل بهتر شود.
       دكتر دلفان استفاده از ظرفيت هاي خيرين حوزه سلامت را مهم دانست و گفت : براي تكميل و تجهيز ساختمان جديد نظام پزشكي استان مي توان از ظرفيت خيرين استفاده كرد و از فرصت هايي كه اوضاع را بهتر مي كند بايد استفاده كرد.
       در اين نشست،  دكتر علاالدين شيخي رئيس نظام پزشكي استان با بيان اينكه در همه ي ابعاد اعم از زيرساختي ، تجهيزات و امكانات ، آموزش و پژوهش بايد در حوزه ي بهداشت و درمان استان توازن وجود داشته باشد ؛ گفت: بايد در همه ي زمينه ها با حفظ توازن كار كرد تا با تعامل بيشتر شاهد رشد و بالندگي دانشگاه در همه ي زمينه ها باشيم و نظام پزشكي استان هم ، نسبت به قبل بتواند موفق تر عمل كند.
       برگزاري جلسات دوره اي هر سه ماه يكبار ، توجه به تصميمات جديد شوراي پروانه گذاري ، نحوه رسيدگي به تخلفات پزشكي و صدور پروانه ها ، تعامل بيشتر نظام پزشكي با دانشگاه در بحث آموزش و پژوهش ، ساماندهي كلينيك ها و مراكز پاراكلينيكي با ديد تخصصي براي همه ي گروه ها و بحث آزمايشگاه مرجع و مركزي از جمله مواردي بود كه در اين نشست مطرح شد و پيشنهادات سازنده در راستاي بهبود اوضاع و حركت رو به جلو با تعامل بيشتر ، بيان گرديد.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543263 آخرین به روزرسانی: 08 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.55503606796265 seconds.
memoryUsage : 6799Kb