يکشنبه،02 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • دكتر بهرام دلفان سرپرست دانشگاه علوم پزشكي لرستان و هيئت همراه با حضور در بيت حجت الاسلام والمسلمين سپهوند امام جمعه شهرستان ازنا با وي ديدار و گفتگو كردند.
      كد خبر: 22642
      تاريخ انتشار: ۱۴۰۰/۱۰/۲۱
      تعداد بازديد: 138

      دكتر بهرام دلفان سرپرست دانشگاه علوم پزشكي لرستان و هيئت همراه با حضور در بيت حجت الاسلام والمسلمين سپهوند امام جمعه شهرستان ازنا با وي ديدار و گفتگو كردند.

      امام جمعه شهرستان ازنا با با تبريك به خاطر انتصاب شايسته دكتر دلفان بعنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشكي لرستان اظهار داشت :
       حجت الاسلام والمسلمين سپهوند : نگاه دكتر دلفان قطعا  در راستاي تعهد انقلابي و خدمت به مردم لرستان است
      حجت الاسلام والمسلمين سپهوند :شناخت دكتر دلفان از خرده فرهنگها و پيوست هاي فرهنگي در استان لرستان خود عاملي موثر در خدمت به مردم منطقه است
       حجت الاسلام والمسلمين سپهوند :حمايت ما از دكتر دلفان آگاهانه و حمايت از فرزندان  علمي استان  لرستان است و بايد از توانمندي هاي ايشان كه از دارايي هاي علمي  مردم استان است در جهت خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي و  مردم استفاده كنيم .
      دكتر دلفان :  خدمت به نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و مردم را افتخاري بزرگ ميدانم و از تجربه ارزشمند حمزه طولابي از مديران با تجربه دانشگاه در جهت خدمت به مردم ازنا در بيمارستان امام علي عليه السلام استفاده خواهيم كرد .
       دكتر دلفان : طولابي رئيس بيمارستان امام علي عليه السلام ازنا مشكلات اصلي و اساسي بيمارستان را مي شناسد و حتم داريم شرايط فعلي در بيمارستان  امام علي عليه السلام با مديريت ايشان و حمايت هاي دانشگاه علوم پزشكي لرستان تغيير خواهد كرد ،همچنان عليرغم اينكه  خيرين سلامت شهرستان ازنا نيز بسيار فعالند اما ما با تمام محدوديت ها نيز از كمك به تسريع در حل مشكلات دريغ نخواهيم كرد.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543316 آخرین به روزرسانی: 30 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 1.7663490772247 seconds.
memoryUsage : 6797Kb