شنبه،08 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • آئين توديع و معارفه سرپرست جديد بيمارستان آموزشي شهداي عشاير خرم آباد برگزار شد
      كد خبر: 23398
      تاريخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      تعداد بازديد: 94

      آئين توديع و معارفه سرپرست جديد بيمارستان آموزشي شهداي عشاير خرم آباد برگزار شد

      در اين مراسم كه صبح امروز با حضور مديران ستادي دانشگاه ، رئيس نظام پزشكي استان و كاركنان بيمارستان شهداي عشاير برگزار شد؛ دكتر حمزه حسني متخصص بيهوشي به عنوان سرپرست جديد بيمارستان معرفي و از خدمات دكتر عباس پزشكي تقدير به عمل آمد.
       حجت الاسلام درويشي در اين مراسم بيان داشت: انصافا دكتر پزشكي در اين مدت ، با تشكيل كار تيمي و ايجاد تحول در بيمارستان شهداي عشاير، خوب كار كرد و در بين جمعيت  ۱۲۰۰ نفري بيمارستان ، يك رضايتمندي حداكثري وجود دارد.
       درويشي با بيان اينكه كار كردن در بيمارستان شهداي عشاير ، تلاشي مضاعف را مي طلبد ؛ گفت: از دكتر حسني كه اين مسئوليت را پذيرفته است انتظار مي رود كه بيشتر از حد انتظار ، كار كند و با كار تيمي و همفكري با ديگر همكاران خود، بسترهاي ارائه خدمات سلامت را به مردم و همشهريان عزيز فراهم نمايد تا شاهد جهش مديريتي در اين بيمارستان باشيم.
       دكتر پزشكي با بيان اينكه در عرصه هاي مختلف مديريتي خدمت كرده ام ؛ ولي ۱۸ ماه خدمت در بيمارستان شهداي عشاير ، جز بهترين دوران كاري بنده بوده است و خدا را شاكرم با كمك همه ي عزيزمان ، توانستيم تجهيزات سونوگرافي سوم ، دستگاه سوم ct و ارائه خدمات سونوگرافي دولتي در بيمارستان را تهيه و فراهم كنيم.
       وي افزود: راه اندازي پست جديد برق ، نصب ups اتاق هاي عمل وسرورها ، نصب دستگاه سي آر ، نصب دستگاه سوم اكسيژن ساز و غيره ؛ تنها بخشي از اقدامات موثري بوده كه با وجود پيك هاي مختلف كرونا انجام گرفته است و با راه اندازي ديزل كنترل برق جديد ، بيمارستان هرگز با قطعي برق مواجه نشد.
       دكتر پزشكي با بيان اينكه در زمان پيك كرونا ، بيمارستان شهداي عشاير به عنوان مركز سانترال بوده و با اين اوصاف ، ديگر بخش هاي بيمارستان به فعاليت هاي تخصصي خود ادامه داده و درآمدزايي بيمارستان قطع نشده است.
       دكتر پزشكي از راه اندازي مركز جامع بيماران خاص استان به صورت تجميع در كلينيك تخصصي بيمارستان شهداي عشاير خبر داد و گفت: اين خدمات شامل: مشاوره ، بينايي و شنوايي سنجي ، كار درماني و تهيه دارو براي بيماران خاص مي باشد كه تمام خدماتي را كه بيماران خاص نياز دارند ؛ آنان يكجا خدمات خود را دريافت مي كنند و اين ميسر نشد مگر با كار تيمي كه با همكاري همه صورت گرفت.
       در ادامه دكتر حسني ، سرپرست جديد بيمارستان، گفت:  كساني كه با بنده كار كرده اند؛ مي دانند كه بنده به كار تيمي اعتقاد دارم و از تمام ظرفيت هاي بيمارستان استفاده خواهم كرد تا با همفكري و كار تيمي ، شاهد تحولاتي جديد در بيمارستان باشيم .
       وي افزود: رضايتمندي بيماران از ارائه خدماتي كه دريافت مي كنند ، نيازمند رضايت پرسنلي است و با مشاوره و با استفاده از پتانسيل هاي موجود و كار تيمي مي توان موفق تر عمل كرد و رضايت كاركنان نيز مدنظر ماست.
      دكتر حسني بيان داشت: از همه كمك مي طلبيم تا با كمك يكديگر ، ساختار بيمارستان را اصلاح نماييم و سعي مي شود بخش هاي اورژانس و تروماي بيمارستان را  سروسامان بدهيم.
       وي گفت: در بحث اتاق هاي عمل و Icu نيز  برنامه هايي داريم كه با كمك شما دوستان، مي توان آن ها اجرايي نمود.
       سپس دكتر آستركي ضمن تبريك هفته سلامت ، بيان داشت: شعار امسال بهداشت جهاني (سلامت ما ، سلامت سياره ما) مي باشد ؛ لذا شعار امسال بي مناسبت با بحث كرونا و بحث ريزگردها كه براي همه ملموس است ؛ نيست و مي طلبد تا دير نشده است با ايجاد تغييراتي در سبك زندگي خود و بازبيني رفتار تك تك مان ، به حفظ سلامت خود توجه داشته و به سلامت سياره خود ، كمكي نماييم.
       وي افزود: دكتر پزشكي از همكاران خوب ما هستند و با حضور وي طي اين مدت در بيمارستان عشاير ،  شاهد تغيير و تحولات و حركت رو به جلو در اين بيمارستان بوده ايم.
       دكتر آستركي با اشاره به اين موضوع كه بيمارستان عشاير يك بيمارستان سانترال است؛ گفت: دكتر حسني كه جز پزشكان متخصص خوب ماست و به عنوان يك فرد جهادي و ايثارگر از وي نامبرده مي شود؛ انتظار مي رود كه با كار جهادي و با تشكيل تيم هاي كاري مجرب و همفكر ، در راستاي ارتقا شاخص هاي دانشگاه گام بردارد و شاهد ارائه خدمات بهتري به همشهريان و هم استاني هاي خود باشيم.
       در پايان اين جلسه ، از خدمات دكتر پزشكي با اهدا لوح سپاس قدرداني به عمل آمد و حكم سرپرستي دكتر حسني به وي ابلاغ شد.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543336 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.63114786148071 seconds.
memoryUsage : 6816Kb