چهارشنبه،29 فروردين 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • قدرداني فرمانده انتظامي استان از دكتر بهرام دلفان رييس دانشگاه علوم پزشكي لرستان
      كد خبر: 23405
      تاريخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۲/۲۱
      تعداد بازديد: 111

      قدرداني فرمانده انتظامي استان از دكتر بهرام دلفان رييس دانشگاه علوم پزشكي لرستان

      سردار سرتيپ دوم ستاد يحيي الهي فرمانده انتظامي استان با اهداي لوح تقدير از دكتر بهرام دلفان رييس دانشگاه و همه مدافعان سلامت استان در هفته سلامت قدرداني كرد.
       در اين لوح تقدير عنوان گرديده :
       برادر ارجمند جناب آقاي دكتر بهرام دلفان
      رياست محترم دانشگاه علوم پزشكي استان لرستان
       با احترام هفته سلامت فرصت مغتنمي است تا به بيان اهميت حوزه سلامت و نقش آن در رشد و بالندگي كشور و همچنين توانمندي ها و دستاوردهاي اين حوزه بپردازيم ؛ اكنون كه كشور عزيزمان ايران اسلامي در گير ويروس منحوس كرونا شده است اهميت اين حوزه و نقش بي بديل پزشكان ، پرستاران و كادر درماني و تلاش هاي بي وقفه آنان براي خدمت رساني به همنوعان خود بيش از پيش نمايان شده است . امروز تلاش هاي ايثارگرانه و مثال زدني مدافعان سلامت كه همچون رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با روحيه انقلابي و جهادي در خط مقدم پيشگيري و مقابله با اين ويروس منحوس هستند ، بر كسي پوشيده نيست . ما سبزپوشان و مدافعان امنيت با اتمام امكانات و ظرفيت در اين شرايط بحراني همگام و پشتيبان شما هستيم و در جهت سلامت مردم و سربلندي ايران عزيزمان از هيچ كوششي فروگذار نخواهيم كرد.

      بدين وسيله اينجانب ضمن قبولي طاعات و عبادات و تبريك عيد سعيد فطر و هفته سلامت ، در سالي كه رهبر حكيم و فرزانه انقلاب مزين فرمودند به سال توليد ، دانش بنياد و اشتغال زايي ، بر خود واجب مي دانم ، از تلاش هاي دلسوزانه و شبانه روزي جنابعالي و همه مدافعان سلامت ، صميمانه قدر داني و تشكر نمايم .

      اميد است در ظل توجهات خاص ولي عصر ارواحنا فداه و رهبري فرزانه انقلاب اسلامي حضرت آيت اله العظمي امام خامنه اي ( مد ظله العالي) همواره در پيشبرد اهداف بلند نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران موفق و موُيد ياشيد ‌.
      و من الله توفيق ، فرمانده انتظامي استان لرستان ، سرتيپ دوم ستاد يحيي الهي گفتني سرهنگ حيدري فرمانده بهداري نيروي انتظامي به نمايندگي از فرمانده انتظامي استان، اين لوح تقدير را به دكتر بهرام دلفان رياست دانشگاه علوم پزشكي لرستان اهداء كرد .

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543308 آخرین به روزرسانی: 29 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 1.5099639892578 seconds.
memoryUsage : 7974Kb