جمعه،10 فروردين 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • بازديد رييس دانشگاه علوم پزشكي از شركت دارو سازي اكسير بروجرد.
      كد خبر: 23527
      تاريخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
      تعداد بازديد: 61

      بازديد رييس دانشگاه علوم پزشكي از شركت دارو سازي اكسير بروجرد.

      دكتر بهرام دلفان رييس دانشگاه از بخش هاي توليدي شركت دارو سازي اكسير بروجرد بازديد و با دكتر فريد باقري مدير عامل و مديران داخلي اين شركت گفتگو كرد .
       در اين ديدار دكتر دلفان رييس دانشگاه با اشاره به دانشكده داروسازي خرم آباد گفت : دانشكده دارو سازي خرم آباد ظرفيت مهمي است كه پيشنهاد مي شود ارتباط با اين دانشكده و دانشگاه علوم پزشكي بر قرار گردد كه قطعا در رشد و توسعه شركت داروسازي اكسير تاثير زيادي خواهد داشت .
       شركت داروسازي اكسير پتانسيل براي كار دارد ، هم در توسعه و هم در صادرات محصولات ، پيشنهاد مي شود براي تنوع و تعداد محصولات ، در بحث مكمل ها و تركيبات طبيعي گياهان دارويي ، بخشي از توليدات خود را به اين محصولات رو به رشد اختصاص داده شود.
       اعلام آمادگي مي كنيم كه ️ دانشگاه علوم پزشكي استان آماده هر گونه همكاري و كمك به شركت دارو سازي اكسير بوده و همراه شما خواهيم بود .
       دكترفريد باقري مدير عامل شركت دارو سازي اكسير :دكتر دلفان به عنوان يك شخصيت علمي در راس دانشگاه علوم پزشكي لرستان ، به دليل تحصيلات آكادميك و توفيقات علمي و پژوهشي براي استان و براي صنعت دارويي لرستان يك فرصت است ، بدليل اينكه در جامعه دارويي كشور ايشان داراي جايگاه علمي و تحقيقاتي بوده و مورد احترام اين جامعه مي باشد .
       ما به دنبال روابط صميمانه با دانشگاه علوم پزشكي هستيم چون اعتقاد داريم با كمك دانشگاه و اساتيد آن در مسير توسعه پايدار قدم خواهيم برداشت و با حمايت ويژه دانشگاه سعي خواهيم كرد در خدمت مردم استان و شهرستان بروجرد باشيم .
       در ابتداي اين بازديد دكتر بهرام دلفان رييس دانشگاه و دكتر فريد باقري مدير عامل شركت دارو سازي و هيات همرا با حضور در يادمان شهيد مهدي فطرس در محوطه اين شركت به مقام شامخ شهيدان و اين شهيد والا مقام اداي احترام نمودند.
       در ادامه رييس دانشگاه از بخش هاي توليدي جامدات ، مايعات ، آنتي بيوتيك ها و استريل آمپول سازي شركت دارو سازي بازديد كرد.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543263 آخرین به روزرسانی: 08 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.87442398071289 seconds.
memoryUsage : 6799Kb