شنبه،11 فروردين 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • ديدار رئيس دبيرخانه شوراي سلامت و امنيت غذايي و امور مشاركت هاي اجتماعي دانشگاه با رئيس شبكه بهداشت و درمان و جمعي از خيرين و اعضاي موسسه خيريه بيمارستان هفتم تير شهرستان دورود
      كد خبر: 23528
      تاريخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
      تعداد بازديد: 61

      ديدار رئيس دبيرخانه شوراي سلامت و امنيت غذايي و امور مشاركت هاي اجتماعي دانشگاه با رئيس شبكه بهداشت و درمان و جمعي از خيرين و اعضاي موسسه خيريه بيمارستان هفتم تير شهرستان دورود

      در اين جلسه كه با حضور رئيس شبكه بهداشت و درمان شهرستان دورود تشكيل شد ؛ دكتر بهروز عزت پور رئيس دبيرخانه شوراي سلامت و امنيت غذايي و امور مشاركت هاي اجتماعي دانشگاه ، ضمن تاكيد بر شناسايي و تكريم خيرين حوزه سلامت ، خواستار  آغاز فعاليت مجمع خيرين سلامت اين بيمارستان شد.
       دكتر عزت پور در ادامه گفت : ليستي از افراد متمكن و خيرخواه شهرستان دورود تهيه شود و نيازمندي هاي تجهيزاتي و پروژه هاي ساختماني نيمه تمام و در حال اجراي شبكه بهداشت و درمان دورود به آنان معرفي شود تا خيرين اين شهرستان ، فعاليت هاي خود را در حوزه ي سلامت آغاز نمايند.
       در ادامه خانم دكتر توران چگني سرپرست شبكه بهداشت و درمان شهرستان دورود ضمن استقبال از تشكيل موسسه خيريه بيمارستان هفتم تير دورود ، به برخي از مشكلات و موانع اداري و غير اداري در اين بيمارستان اشاره كرد تا در همين راستا ، گام هاي مثبتي در حوزه سلامت و رفع موانع شبكه بهداشت و درمان دورود برداشته شود.
       دكتر چگني در ادامه اظهار اميدواري كرد كه هر چه سريعتر اين مشكلات مرتفع شود و بر اساس اساسنامه  مجمع خيرين سلامت شهرستان ، همكاري‌هاي فيمابين تقويت شود.
      در پايان ، خيرين فعال در حوزه ي سلامت ، ضمن ارائه گزارشي از تجهيزات اهدايي ، آمادگي خود را براي هرگونه همكاري لازم اعلام نمودند.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543263 آخرین به روزرسانی: 08 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.74958801269531 seconds.
memoryUsage : 6797Kb