جمعه،07 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • سيصد بيستمين نشست هيات رييسه دانشگاه علوم پزشكي لرستان برگزار شد.
      كد خبر: 23529
      تاريخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۳/۱۰
      تعداد بازديد: 79

      سيصد بيستمين نشست هيات رييسه دانشگاه علوم پزشكي لرستان برگزار شد.

      اين نشست به رياست دكتر بهرام دلفان رييس دانشگاه و با حضور اعضاي هيات رييسه دانشگاه در سالن اجتماعات حوزه رياست برگزار گرديد.
       دكتر دلفان رييس دانشگاه در ابتداي اين نشست گفت :  ما مجموعه مديريتي دانشگاه با اتكا به هم فكري و همدلي بايد كار كنيم در همه بخش ها و ابعاد ، ازجمله در بخش هاي ؛ عمراني ، فرهنگي ، آموزشي ، تحقيقاتي و پژوهشي و درماني با استفاده از نو آوري در مديريت ، و از كم كاري افراد ، بنده گذشت نخواهم كرد و شما هم گذشت نكنيد .
       بايد سعي كنيم در آمدهاي دانشگاه را بالا ببريم و هزينه ها را كنترل و كم كنيم ، راه هايي براي انجام اين كار وجود دارد مانند اصلاح قرار دادها  در حوزه اشتغال كار هاي خوبي در حال انجام است توسط مشاور اشتغال زايي و كار آفريني دانشگاه ، از جمله پيگيري حل مشكلات ساخت بيمارستان هاي خصوصي مهرگان و فردوسي كه اين دو بيمارستان مي توانند هم در اشتغال جوانان سهيم بوده و هم سرانه تخت هاي بيمارستاني استان را افزايش دهند .
       بدهي هاي دانشگاه در گذشته زياد و سنگين است از جمله بدهي دارويي و اين براي مديريت دانشگاه نگران كننده است .
       در بحث گسترش فرهنگ شهادت و ايثار و پايه بندي به مباني انقلاب بايد كار كرد و اين اصل مهمي براي دانشگاه خواهد بود.
       پيگير مجوز دانشكده فيزيوتراپي هستيم و كار هايي خوبي با سفر هيات بورد تخصصي فيزيوتراپي كشور به استان انجام شد كه اميدوارم اين امر مهم بزودي عملي گردد.
       حجت الاسلام و المسلمين حسيني مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه : بر اساس سخن امام علي (ع) ، روزه در واقع نامه و صفحه هاي عمر شما هستند ، پس جاودانه كنيد آنها را با اعمال نيكو و شايسته ، لذا ما بايد نسبت به اطراف و كارهاي پيرامون خودمان توجه كنيم كه عمر انسان كوتاه است براي خدمت به مردم .
       با توجه به باز گشايي مجدد دانشگاه ها بخصوص در سال تحصيلي آينده و با توجه به برنامه ريزي دشمنان نظام براي دانشگاه ها ، بايد برنامه ريزي جديد و دقيقي براي دانشجويان واساتيد انجام شود براي شكست مقاصد دشمنان ، اين كار بايد با شور و، شعور و شعف هم عزيزان انجام شود با شادابي فضاي علمي در دانشگاه . با تبريك انتصاب دكتر دلفان به عنوان رييس دانشگاه علوم پزشكي لرستان ، توسط شوراي انقلاب فرهنگي كشور ، اميدوارم با وجود ايشان شاهد رشد و تعالي دانشگاه باشيم .
       در ادامه نشست ، مصوبات قبلي هيات رييسه پيگيري و ۱۳ دستور كار نشست مورد بررسي و تبادل نظر قرار گرفت .

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543328 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.91653800010681 seconds.
memoryUsage : 6805Kb