شنبه،11 فروردين 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • در نشست اشتغال دانشگاه بر نقش آموزش و رفع موانع كارآفريني تاكيد شد
      كد خبر: 23826
      تاريخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۴/۰۷
      تعداد بازديد: 289

      در نشست اشتغال دانشگاه بر نقش آموزش و رفع موانع كارآفريني تاكيد شد

      نشست اشتغال و كارآفريني دانشگاه علوم پزشكي استان با موضوع بررسي نيازهاي آموزشي حوزه كارآفريني و اشتغال، با حضور اعضا و نمايندگاني از جهاد دانشگاهي لرستان، صبح امروز در سالن اجتماعات حوزه رياست دانشگاه برگزار شد.
       در اين نشست كه محور بحث آن اشتغال و كارآفريني بود؛ دكتر طهماسب نظري مدير اقتصاد مقاومتي دانشگاه با بيان اينكه بيكاري منشا بسياري از مشكلات جوامع بشري است؛ اظهار داشت: اميدوارم گام هاي مؤثري در راستاي رفع مشكلات اشتغال و كارآفريني جوانان و فارغ التحصيلان دانشگاهي در استان برداشته شود.
       وي گفت: اگر دستگاه هاي اجرايي استان وارد اين عرصه شوند؛ قطعا با استفاده از پتانسيل هايي كه در استان وجود دارد؛ مي توان بخشي از مشكلات اشتغال فارغ التحصيلان دانشگاهي در حوزه ي سلامت را رفع كرد.
       دكتر نظري استفاده از ظرفيت هاي بخش خصوصي را مهم دانست و گفت: بايد از ظرفيت هاي بخش خصوصي نيز استفاده كرد و با آموزش و گسترش حوزه هاي فعاليتي، مي توان زمينه اشتغال و كارآفريني را در استان ايجاد كرد.
       نجفي مدير آموزش جهاد دانشگاهي استان نيز با بيان اينكه در جهاد دانشگاهي، چهار حيطه آموزشي وجود دارد؛ گفت: جهاد دانشگاهي استان در حيطه هاي مختلف آموزش هاي بدو خدمت، عمومي، تخصصي و اشتغال و كارآفريني فعاليت مي كند.
       وي افزود: ما با افتخار در كنار دانشگاه علوم‌پزشكي استان هستيم تا با كمك كارشناسان خوبي كه در هر دو حوزه وجود دارد؛ بتوانيم سطح سواد عمومي جامعه را بالا برده و زمينه هاي اشتغال و كارآفريني را در استان فراهم كنيم.
       نجفي گفت: ما به دنبال راه اندازي يك مركز كاريابي و كارآفريني در حوزه سلامت هستيم و اگر به سر انجام برسد؛ قطعا، اتفاق خوبي در حوزه سلامت استان رخ خواهد داد.
       رسيدن به يك باور كارآفريني و فناورانه،  شناسايي نيازها و ظرفيت هاي اشتغال استان،  بررسي وضعيت  نيازهاي حوزه اشتغال و آفريني در بحث آموزش و بررسي صلاحيت هاي دستياري پزشكي، كمك بهيار، صنايع تبديلي، فرآورده هاي توليدي، صنايع تبديلي و صدور مجوز مديريت مراكز درمانگاه هاي عمومي و آزمايشگاهي از جمله مواردي بود كه در اين نشست مطرح شد و پيشنهادات لازم به منظور بالا بردن سطح كيفيت آموزش و رفع موانع صدور پروانه ها براي مشاغل مرتبط با حوزه سلامت، مطرح گرديد.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543263 آخرین به روزرسانی: 11 فروردين 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.61044096946716 seconds.
memoryUsage : 6802Kb