پنج شنبه،06 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • ‍ رسانه ها در آكاهي بخشي به جامعه و ارتباط مردم با مسئولين حوزه سلامت نقش مهمي دارند .
      كد خبر: 24227
      تاريخ انتشار: ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
      تعداد بازديد: 69

      ‍ رسانه ها در آكاهي بخشي به جامعه و ارتباط مردم با مسئولين حوزه سلامت نقش مهمي دارند .

      دكتر محسن اسدبيگي معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشكي لرستان در ديدار با محمد عليدوستي رييس خبرگزاري جمهوري اسلامي استان (ايرنا) بمناسبت روز خبرنگار گفت :
       هماهنگي و مشاركت بين بخشي دليل موفقيت دانشگاه علوم پزشكي در مهار بيماري كرونا بود كه در اين موفقيت رسانه ها و خبرگزاري جمهوري اسلامي ( ايرنا) نقش موثري داشت .
       در مصرف خود سرانه دارو و فرآورده هاي غذايي ، آرايشي و بهداشتي ، تبليغات و باور هاي نادرستي وجود دارد كه سلامت مردم را تهديد مي كند كه با كمك رسانه ها و آگاهي بخشي مي شود سلامت مردم را تامين كرد.
       تامين سلامت مردم با همكاري بين بخشي و عوامل تاثير گزار در آن ميسر است و اين امر را به عينه در مبارزه با بيماري كرونا ديده شد كه با همراهي مردم ، دستگاه هاي اجرايي ، رسانه ها ، خبرگزاري ها و رسانه ملي و تلاش كادر درمان استان ، لرستان جزء سه استان برتر كشور شد با كمترين مرگ و مير در كرونا و اين كار با كمك همه و همكاري بين بخشي صورت گرفت .
      در طرح دارو يار كه از تير ماه شروع گرديده يارانه دارو به بيمه ها پرداخت مي شود و به خود فرد بيمه شده تعلق مي گيرد كه با اين طرح از قاچاق دارو جلوگيري و ۳۶۶ قلم دارو جديد تحت پوشش بيمه قرار گرفته است لذا اطلاع رساني در مورد اين طرح ضروريست و از همكاري رسانه ها به جهت اطلاع رساني در اجراي آن قدرداني مي كنم .
       از مردم و هم استاني هاي عزيز تقاضا مي شود كمبود هاي دارويي و سوالات خود را با شماره ۱۹۰ معاونت غذا و دارو با ما در ميان گذاشته تا راهنمايي هاي لازم توسط كارشناسان به آنان ارائه گردد.
       محمد عليدوستي رييس خبرگزاري جمهوري اسلامي در لرستان :
       با توجه گستردگي كار و خدمات در دانشگاه و خدمات دهي به مردم ، انصافا دانشگاه عدوم پزشكي استان خوب كار كرده و اين امر در بحث بيماري كرونا مشهود بود .
      خبرگزاري ايرنا بازو كمك كننده به دولت و مردم بوده و باور داريم با اطلاع رساني كه انجام ميدهيم ، باري را از دوش مسئولين برداشته و در جامعه ايجاد اميد و آرامش خواهيم كرد .
       هدف ما كمك به حل مشكلات است ، ما به دنبال ايجاد انگيزه در مسئولين و ارتباط مناسب آنان با مردم هستيم براي داشتن يك شهر و استان خوب و خود را كمك حال مسئولين استان مي دانيم .
       در پايان به مناسبت روز خبرنگار با اهداء لوح سپاس از رييس و خبرنگار بخش بهداشت و درمان خبرگزاري ايرنا توسط معاون غذا و دارو قدر داني شد.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543323 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.61598587036133 seconds.
memoryUsage : 6803Kb