شنبه،08 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • اولين جراحي شيمي درماني منحصر بفرد تومور استخواني در بيمارستان مدني خرم آباد
      كد خبر: 26781
      تاريخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۰۸
      تعداد بازديد: 89

      اولين جراحي شيمي درماني منحصر بفرد تومور استخواني در بيمارستان مدني خرم آباد

      رئيس بيمارستان شهيد آيت اله مدني شهرستان خرم آباد از انجام عمل موفقيت آميز شيمي درماني داخل شرياني و كموامبوليزاسيون تومور استخواني اندام فوقاني در اين بيمارستان خبر داد.
      دكتر آرش امين در گفت و گو با خبرنگار وبدا لرستان ،اظهار داشت : بيمار ۱۰ ساله اعزامي از استان شيراز به بيمارستان شهيد آيت اله مدني مورد شناخته شده تومور استخواني(استئوساركوم)، امروز تحت شيمي درماني داخل شرياني قرار گرفت.
      وي ضمن موفقيت در انجام  اقدامات درماني براي اين بيمار درخصوص بيمارستان قلب و اطفال  شهيد آيت اله مدني، بيان كرد: با توجه به دارا بودن تجهيزات به روز پزشكي در حوزه قلب و عروق و وجود فوق تخصص هاي مختلف حوزه قلب و خون و آنكولوژي ، نقش شاياني در خدمت رساني موثر كم هزينه و فوري به هم استاني ها و استانهاي مجاور دارد و همكاران و پرسنل مجرب اين مركز فوق تخصصي در ياري رساني و كمك درماني به همه هموطنان عزيز از هيچ تلاشي فروگذار نكرده و نمي كند.
      دكتر بابك عبدالكريمي،فوق تخصص خون و آنكولوژي ،گفت : عمل شيمي درماني داخل شرياني و كموامبوليزاسيون تومور استخواني اندام فوقاني كه مقاوم به درمان هاي رايج بود از جهت قرارگيري تومور در قسمت انتهايي دست و سختي دسترسي به شبكه عروقي تومور، عمل منحصربه فردي بود.
        وي افزود: اميد است اين بيمار كه كانديد امپوتاسيون (قطع) اندام فوقاني بود، بتواند با جلساتي از اين نوع عمل، به مسيركلاسيك درمان برگردد و از قطع اندام بيمار پيشگيري شود.
      گفتني  است، اين عمل در بيمارستان شهيد آيت اله مدني شهرستان خرم آباد توسط تيم حاذق دكتر "آرش امين"، متخصص قلب و فلوشيپ اينترونشنال كارديولوژي و CT آنژيوگرافي و دكتر" بابك عبدالكريمي"، فوق تخصص خون و آنكولوژي اطفال و با همكاري پرسنل انكولوژي و بخش كت لب با موفقيت انجام شد.
       يكشنبه هفتم خرداد ماه ۱۴۰۲
       زيودار خبرنگار وبدا لرستان

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543336 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.40379691123962 seconds.
memoryUsage : 6795Kb