جمعه،07 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • هدف از فعاليت مراكز كاهش آسيب، افزايش سلامت اجتماعي است
      كد خبر: 26898
      تاريخ انتشار: ۱۴۰۲/۰۳/۱۸
      تعداد بازديد: 107
      معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشكي لرستان:

      هدف از فعاليت مراكز كاهش آسيب، افزايش سلامت اجتماعي است

      معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشكي لرستان گفت: هدف از فعاليت مراكز كاهش آسيب كاهش بار بيماري هاي عفوني و آسيب هاي اجتماعي و افزايش سلامت اجتماعي است.
      به گزارش خبرنگار وبدا لرستان، دكتر مريم كوشكي با اشاره به اينكه دانشگاه علوم پزشكي استان لرستان در زمره 5 دانشگاه  داراي كلينيك سيار قرار دارد، اظهار داشت: اين كلينيك سيار جز مراكز سيار دانشگاه علوم پزشكي مي باشد و در يك دستگاه خودرو ايويكو مستقر شده و با توجه به تقويم زماني از پيش تعيين شده در محل هاي مشخص مطابق با برنامه زمان بندي، خدمات مراقبت و كاهش آسيب به اقشار سخت در دسترس عرضه مي‌كند.
      وي افزود: خدمات اين مركز سيار با پشتيباني صندوق جهاني دفتر سازمان ملل متحد و همكاري مركز مديريت بيماري هاي واگير وزارت متبوع و معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشكي لرستان در محلات كمتر برخوردار به صورت كاملا رايگان در جهت افزايش سلامت اجتماعي ارائه مي شود.
      معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشكي لرستان گفت: در اين كلينيك ، خدمات مشاوره روانشناسي و خدمات كاهش آسيب و همچنين انجام تست غربالگري اچ آي وي به صورت كاملا محرمانه و رايگان توسط روانشناس مجرب و آموزش ديده انجام مي شود و در صورت نياز به خدمات پيشرفته تر، امكان ارجاع مددجو به سطوح بالاتر فراهم خواهد شد.
      دكتر كوشكي با تاكيد بر اهميت فعاليت كلينيك سيار، خاطرنشان كرد: مراكز كاهش آسيب بر اساس دستورالعمل هاي ابلاغ شده پيشگيري و كاهش آسيب اجتماعي بهداشت جهاني، با هدف كاهش بار بيماريهاي عفوني و آسيب هاي اجتماعي راه‌اندازي شده و عدم فعاليت آنها باعث افزايش خطر ابتلا به عفونت در جمعيت در معرض خطر مي شود.
       سه شنبه ۱۶ خرداد ماه ۱۴۰۲
       موسوي خبرنگار وبدا لرستان

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543328 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 3.0592849254608 seconds.
memoryUsage : 6783Kb