يکشنبه،09 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • سرپرست جديد شبكه بهداشت و درمان شهرستان پلدختر معرفي شد
      كد خبر: 4760
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۱/۰۸/۰۶
      تعداد بازديد: 2688

      سرپرست جديد شبكه بهداشت و درمان شهرستان پلدختر معرفي شد (پنجشنبه 4 آبانماه 91)

      پايگاه خبري و اطلاع رساني وبدا در لرستان: طي مراسمي كه روز چهارشنبه 3 آبان ماه 91 در شبكه بهداشت و درمان شهرستان پلدختر برگزار شد از خدمات دكتر فرهاد پارسا قدرداني و دكتر بهرام چنگايي بعنوان سرپرست جديد اين شبكه معرفي گرديد .
      در اين مراسم حجت الاسلام و المسلمين لروند امام جمعه شهرستان پلدختر با ذكر احاديثي از ائمه اطهار(ع) اظهار داشت: عبادت و احكام اسلام ارتباط نزديكي با مبحث بهداشت و سلامت دارند وي در ادامه سخنانش بيان داشت: غسل كردن، وضو گرفتن و شستن دست ها قبل و بعد از غذا و مسائلي از اين قبيل نشان مي دهد كه دين مبين اسلام چقدر به مسائل بهداشت و سلامت توجه ويژه دارد. وي ادامه داد: كنترل فلج اطفال، توليد داروهاي خاص در كشور و تربيت نيروهاي متخصص به بركت پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي تنها گوشه اي از فعاليتهاي بخش بهداشت و درمان كشور است كه محقق شده است.
      در ادامه دكتر بهرام دلفان معاون غذا و دارو دانشگاه با اشاره به توفيقات چند سال اخير در عرصه سلامت استان بيان داشت: چندين دستاورد بزرگ در دانشگاه علوم پزشكي  استان محقق شده كه نويد بخش ارتقاء سلامت شهروندان است كه تاسيس دانشكده دندانپزشكي و اخذ مجوز تاسيس دانشكده داروسازي در استان كه از مهرماه سال آينده دانشجو مي پذيرد از جمله اين اقدامات  است.
      وي گفت: اقدام خوب ديگري كه انجام شده تشكيل مجمع خيرين سلامت در استان است كه با فعاليتهاي خيرين  پتانسيل هاي مردمي در عرصه بهداشت و درمان خود را نشان مي دهد و به سمتي مي رويم كه كمك هاي مردمي براي خريد تجهيزات پزشكي و آزمايشگاهي بيشتر ديده شود بطوري كه اخيرا يك خير لرستاني مقيم تهران 32 ميليون تومان جهت خريد يك دستگاه دياليز كمك كرده است.
      وي در ادامه سخنانش بيان داشت: هدف دشمن اين است كه در بين ما اختلاف ايجاد كند لذا با صرفه جويي و اتخاذ رويه اقتصاد مقاومتي مورد تاكيد مقام معظم رهبري مي توانيم دشمن را مايوس كنيم و از كمك هاي مردمي از طريق مجمع خيرين نيز كوتاهي نكنيم تا انشاء‌اله هجمه هاي تحريمي و تبليغي دشمن را خنثي كنيم.
      در پايان از خدمات دكتر پارسا تقدير شد و دكتر چنگائي بعنوان سرپرست جديد شبكه بهداشت و درمان پلدختر معرفي شد.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543338 آخرین به روزرسانی: 09 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 0.65103793144226 seconds.
memoryUsage : 8556Kb