شنبه،08 ارديبهشت 1403 English

روابط عمومي

Lorestan
University of Medical Sciences

 
   
    • سكان مديريت شبكه بهداشت و درمان شهرستان كوهدشت به دكتر احمد امرايي سپرده شد
      كد خبر: 4765
      تاريخ انتشار: ۱۳۹۱/۰۸/۰۹
      تعداد بازديد: 2094

      سكان مديريت شبكه بهداشت و درمان شهرستان كوهدشت به دكتر احمد امرايي سپرده شد(سه شنبه 9 آبانماه 91)

      پايگاه خبري و اطلاع رساني وبدا در لرستان: در آئيني كه به همين مناسبت در سالن كنفرانس شهرستان كوهدشت برگزار شد حاج آقا گراوند رئيس اداره تبليغات و امام جمعه موقت شهرستان كوهدشت ضمن تبريك دهه ولايت و ميلاد با سعادت امام علي نقي (ع) به محضر آقا امام زمان (عج) و حاضرين در جلسه، به اهميت دهه ولايت اشاره كرد و گفت: در دهه ولايت قرارداريم و اميدواريم ما شيعيان بتوانيم در اين دهه و مناسبت راه و رسم پيامبر اعظم (ص) را به نيكي به جا بياوريم.
      حاج آقا گراوند در بخش ديگري از سخنانش به بحث رهبريت در اسلام اشاره كرد و گفت: سنگ بناي اسلام براساس رهبريت است و پيامبر اسلام (ص) از نخستين روز رسالت خود مسله جانشيني را مطرح كرده است.
      امام جمعه موقت شهرستان كوهشدت در بخش ديگري از سخنانش به دستور الهي اشاره كرد و گفت: خداوند فرموده است اي رسول ما آنچه كه به شما وحي مي كرديم و در مورد جانشيني خود بايد مطرح كني هم اكنون وقت آن است و پيامبر با دعوت از 120 هزار نفر از جمعيت آن زمان براي اعمال حج و انتخاب جانشين خود اقدام كرد.
      حمزه پور فرماندار شهرستان كوهدشت در اين جلسه ضمن تشكر از مجموعه همكاران بهداشت و درمان شهرستان تصريح كرد: سلامت مردم و جامعه بدون ترديد از اركان مهم توسعه پايدار است و انسان به عنوان مهمترين مولفه در اين توسعه نقش دارد.
      فرماندار شهرستان كوهدشت: ضمن تشريح برنامه ها و فعاليتهاي دولت نهم و دهم در شهرستان كوهدشت با برشمردن فعاليتهاي عمراني در حوزه ساخت مراكز بهداشتي در شهرستان تصريح نمود: شهرستان كوهدشت با توجه به وسعت آن و جمعيتي بالغ بر 230 هزار نفر انتظار داريم كه كار اجرايي بيمارستان 160 تختخوابي اين شهرستان كه در سفر سوم دولت تصويب شده به مرحله اجرا در آيد.
      وي در بخش ديگري از سخنانش تصريح كرد كه بخش هاي تابعه شهرستان مانند: رومشكان ، گراب، درب گنبد نياز به حمايت هاي بيشتري در زمينه خدمت رساني دارند و اميدواريم دانشگاه در اين زمينه شهرستان را ياري نمايد.
      دكتر نادر طرهاني نژاد معاون دانشجويي فرهنگي دانشگاه كه به نمايندگي از رياست دانشگاه در اين جلسه حضور پيدا كرده بود ضمن قدرداني از زحمات چهارساله دكتر گراوند به عنوان رئيس سابق شبكه بهداشت و درمان شهرستان كوهدشت تصريح كرد كه دانشگاه علوم پزشكي در سال 69 با 43 دانشجو كار خودش را آغاز كرده است .
      وي به خدمات دولت نهم و دهم اشاره كرد و افزود: هم اكنون دانشگاه علوم پزشكي با هفت دانشكده فعال و مجوز داشتن دانشكده دنداپزشكي كه هم اكنون با 24 دانشجو در حال فعاليت است اشاره كرد و افزود: اين دانشگاه هم اكنون 170 عضو هيات علمي و 2100 دانشجو با 22 رشته در حال خدمت رساني به مردم لرستان است. دكتر طرهاني نژاد به ديگر خدمات دانشگاه اشاره كرد و تصريح نمود: ايجاد دانشگاه با 14 بيمارستان فعال و 1450 تخت فعال در بخش درمان و همچنين 75 مركز بهداشت روستايي و 73 مركز بهداشت شهري در حال خدمت رساني به آحاد مردم شريف لرستان است.
      معاون دانشجويي - فرهنگي دانشگاه در خصوص بيمارستان جديد شهرستان كوهدشت تصريح نمود: كارهاي اوليه و نقشه آن تهيه و جهت اخذ كميسيون ماده 215 به معاونت راهبردي رياست جمهوري ارسال و پس از تاييد مراحل ساخت اين بيمارستان آغاز خواهد شد.
      دكتر طرهاني نژاد در پايان سخنانش به بحث مديريت در اسلام اشاره كرد و گفت: مديريت فرصتي است براي خدمت به مردم واگر اين فرصت از دست برود مدير نيز دچار خسران و ضرر خواهد شد.
      در پايان ضمن تشكر و قدراني از زحمات دكتر گرواند طي حكمي از طرف رياست دانشگاه دكتر احمد امرايي به عنوان سرپرست شبكه بهداشت و درمان شهرستان كوهدشت منصوب شد.

      ارسال به فيسبوك   ارسال به دنباله   ارسال به بالاترين   ارسال به كلوب



دانشگاه علوم پزشكي و خدمات بهداشتي، درماني استان

لرستان

تعداد بازدید: 28543336 آخرین به روزرسانی: 04 ارديبهشت 1403

 مقالات articles  2018  2017  2016  2015  2014 

سئوالات متداول
بيانيه حريم خصوصي
 بيانيه توافق سطح خدمات
راهبرد مشاركت دستگاه
IT
eprints
طراحي قالب

.

Page created in 5.3560111522675 seconds.
memoryUsage : 6933Kb